کد خبر: 58753
A

مادر گوآیدو شگفت زده است!

مادر خوآن گوآیدو، رئیس جمهوری خودخوانده ونزوئلا از تبدیل شدن پسرش به رهبر اپوزیسیون و به تبع آن رئیس‌جمهوری خودخوانده شگفت زده شده است.

مادر گوآیدو شگفت زده است!

مادر خوآن گوآیدو، رئیس جمهوری خودخوانده ونزوئلا از تبدیل شدن پسرش به رهبر اپوزیسیون و به تبع آن رئیس‌جمهوری خودخوانده شگفت زده شده است.

به گزارش  دیده بان ایران به نقل از خبرگزاری فرانسه،‌ نورکا مارکز، مادر خوآن گوآیدو، رئیس جمهوری خودخوانده ونزوئلا همچنین گفت که اصلا انتظارش را نداشته پسرش را در این سمت ببیند.

گوآیدو رهبر مجمع ملی تحت کنترل اپوزیسیون ونزوئلا خودش را روز چهارشنبه رئیس جمهوری خودخوانده این کشور اعلام کرد و با این کار، مشروعیت ریاست جمهوری نیکولاس مادورو را زیر سوال برد.

مارکز ۵۴ ساله گفت که از بابت تبدیل شدن پسر ۳۵ ساله‌اش که یک مهندس است به رئیس جمهوری خودخوانده ونزوئلا و به رسمیت شناخته شدنش توسط آمریکا و سایر کشورها شگفت زده شده است.

مارکز همچنین گفت: اتفاقات زیادی در یک بازه زمانی کوتاه اتفاق افتاد.

این مادر ۵۴ ساله در پاسخ به این سوال که چگونه فهمیده پسرش خودش را رئیس جمهوری خوانده، گفت:‌ من درست کنار او و همسرش و سایر قانونگذاران ایستاده بودم و ما همگی شگفت زده شدیم. این واقعا باور نکردنی بود. اصلا تصور نمی‌کردم که در کنار رئیس جمهور خودخوانده ونزوئلا باشم. خیلی گریه کردم و احساس ترس به من رخنه کرد.

وی در پاسخ به این سوال که چه واکنشی در زمان دستگیری پسرش در ۱۳ ژانویه ۲۰۱۹ داشت، گفت: به شدت ترسیدم. احساس کردم آنها یکی از مهمترین چیزهای زندگی‌ام را از من گرفتند. برای بازگشت او دعا کردم. آنها او را صحیح و سالم برگرداند.

مادر گوآیدو همچنین گفت که پسرش از همان زمانی که بسیار جوانتر بود، یک رهبر بود و همین مساله او را به این نقطه رساند.

وی همچنین درباره اینکه پسرش به دنبال خروج از کشور است یا خیر، گفت: او هرگز در چنین فکری نبوده است. من همیشه گفته‌ام که ریشه‌های ما در ونزوئلاست. ما اینجا به دنیا آمدیم و خیلی‌ها را اینجا از دست دادیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر