کد خبر: 58913
A

ترامپ: مقامات اطلاعاتی آمریکا باید به مدرسه برگردند

رئیس جمهور آمریکا از ساده لوحی و انفعال مقامات اطلاعاتی این کشور در قبال ایران انتقاد کرد.

ترامپ: مقامات اطلاعاتی آمریکا باید به مدرسه برگردند

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا طی پیامی تویئتری نسبت به "ساده لوحی" و "انفعال" مقامات اطلاعاتی این کشور در قبال ایران انتقاد کرد.

به گزارش دیده بان ایران؛ ترامپ در واکنش به گزارش رئیس سازمان سیا و رئیس ستاد هماهنگی تشکیلات اطلاعاتی آمریکا به سنای این کشور مبنی پایبندی ایران به توافق هسته ای (برجام) نوشت: مقامات امنیتی در قبال تهدید ایران بسیار منفعل و ساده لوح هستند، آنها اشتباه می‌کنند. هنگامی که به ریاست جمهوری رسیدم ایران در خاورمیانه و جاهای دیگر مشکلات زیادی به وجود می‌آورد. 

وی در رشته توئیت خود ادامه داد: ایران پس از پایان توافق هسته ای بسیار متفاوت شده است اما هنوز هم منبع تهدیدات و مشکلات احتمالی است. درحال آزمایش موشکی هستند و در مراحل پایانی آن قرار دارند. اقتصاد در حال مرگ آنها تنها عامل توقف آنها است. در مورد ایران هشیار باشید. شاید هم بهتر است که مقامات امنیتی به مدرسه بازگردند.

رئیس جمهور آمریکا در توئیت دیگری نیز درباره مذاکرات صلح با طالبان نوشته است: پس از جنگ 18 ساله مذاکرات به خوبی پیش می‌روند. مردم افغانستان خواهان صلح هستند. به زودی خواهیم دید که مذاکرات چقدر موفقیت آمیز بوده اند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر