کد خبر: 64008
A

پسر نتانیاهو: آلمان میلیون‌ها دلار صرف گروه‌هایی می‌کند که می‌خواهند اسرائیل را نابود کنند

پسر نتانیاهو در پیامی توییتری خطاب به ماس گفته است: شما بهتر است به جای مداخله در مسائل داخلی اسرائیل، به حمایت از صدها ان جی اوی مخالف تل آویو پایان دهید. وی افزوده است: به جای اینکه میلیون ها دلار صرف گروه هایی کنید که می خواهند اسرائیل را نابود کنند، این پول را در امور داخل آلمان هزینه کنید.

پسر نتانیاهو: آلمان میلیون‌ها دلار صرف گروه‌هایی می‌کند که می‌خواهند اسرائیل را نابود کنند

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ نشریه بیلد آلمان در مطلبی از انتقاد «یائیر نتانیاهو» پسر 27 ساله نخست وزیر رژیم صهیونیستی از سیاست های برلین خبر داد و نوشت: سخنان «هایکو ماس» وزیر خارجه آلمان به مناسبت هفتادمین سالگرد پذیرش اسرائیل در سازمان ملل به مذاق برخی خوش نیامده است.

بر این اساس پسر نتانیاهو در پیامی توییتری خطاب به ماس گفته است: شما بهتر است به جای مداخله در مسائل داخلی اسرائیل، به حمایت از صدها ان جی اوی مخالف تل آویو پایان دهید.

وی افزوده است: به جای اینکه میلیون ها دلار صرف گروه هایی کنید که می خواهند اسرائیل را نابود کنند، این پول را در امور داخل آلمان هزینه کنید.

هایکو ماس در سخنانی در شورای امنیت از رویکرد یکسویه رژیم صهیونیستی انتقاد کرده و خواهان پایان دادن به مرز بندی های سیاستمداران اسرائیلی شده بود.

وی با این حال ضمن دفاع از صهیونیست ها مدعی شده بود امنیت آنها نباید در هیچ کجا و توسط هیچ کس به خطر بیافتد.

این در حالی است که گروه های زیادی از منتقدان دولت صهیونیستی در آلمان فعالیت دارند و با وجود درخواست صهیونیست ها، آلمان از فعالیت آنها جلوگیری به عمل نمی آورد.

این گروه ها که تل آویو مدعی است از حمایت مالی برلین نیز برخوردارند، در برخی موارد با اقداماتی مانند «پویش تحریم اسرائیل» فشارهای سیاسی را علیه رژیم صهیونیستی تشدید کرده اند

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر