کد خبر: 64143
A

افطاری ترامپ در کاخ سفید / عکس

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، برای سفرا و اعضای هیئت‌های دیپلماتیک که به نمایندگی از کشورهای مسلمان در آمریکا حضور دارند، در کاخ سفید مراسم افطاری برگزار کرد.

افطاری ترامپ در کاخ سفید / عکس

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛  نقل از آسوشیتدپرس، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، برای سفرا و اعضای هیئت‌های دیپلماتیک که به نمایندگی از کشورهای مسلمان در آمریکا حضور دارند، در کاخ سفید مراسم افطاری برگزار کرد.

ترامپ افطاری داد! + تصاویر

او در سخنرانی پنج دقیقه‌ای خود در ابتدای این مراسم بدون اشاره به کشورهای مسلمانی چون یمن، سوریه و فلسطین که به واسطه سیاست‌های جنگ‌افروزانه و مداخلات نظامی آمریکا شرایط سختی را در ماه رمضان پشت سر می‌گذرانند، فرا رسیدن این ماه را به مسلمانان سراسر جهان تبریک گفت.

ترامپ افطاری داد! + تصاویر

ترامپ سال گذشته نیز برای اولین بار در دوره ریاست‌جمهوری خود مراسم افطاری برگزار کرد اما اکثر مهمانان این مراسم را مقامات دولت خودش و سفرای کشورهای خارجی غیرمسلمان تشکیل داده بودند!

رهبران سازمان‌های بزرگ اسلامی آمریکا از جمله «انجمن اسلامی آمریکای شمالی» که قدیمی‌ترین و بزرگترین نهاد اسلامی این کشور به شمار می‌رود، نیز اعلام کردند کاخ سفید برای حضور در این مراسم از آنها دعوت به عمل نیاورده بود.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر