کد خبر: 64715
A

حضور جرمی کوربین در مراسم افطار مسلمانان + تصاویر

رهبر حزب کارگر انگلیس در مراسم افطاری با مسلمانان در دومین سالگرد حمله تروریستی به مسجد پارک فینزبری انگلیس شرکت کرد.

حضور جرمی کوربین در مراسم افطار مسلمانان + تصاویر

به گزارش دیده بان ایران؛ «جرمی کوربین» رهبر حزب کارگر با هدف اعلام همبستگی و اتحاد در مراسم افطار دومین سالگرد حمله تروریستی به مسجد پارک فینزبری انگلیس شرکت کرد.

 

کوربین در این مراسم گفت: من می‌خواهم فرزندان ما در جهانی بزرگ شوند که این جهان تنوعی از زیبایی‌های مختلف داشته باشد. اگر آنها در جهانی بزرگ شوند که بر اساس تبعیض و نفرت باشد، زندگی آنها سخت‌تر، غیرقابل تصورتر بوده و توام با مشکلات جمعی خواهد بود. مشکلاتی که هرگز نخواهند توانست آنها را حل کنند. جهانی که بر اساس تقسیم بندی باشد، قادر به حل مسائل بزرگ نیست.

 

همچنین برخی از نمایندگان محافظه کار در این مراسم حضور داشتند.

 

در حمله تروریستی به مسجد فینزبری، علی 51 ساله کشته شد و 12 نفر دیگر از مسلمانان زخمی شدند. این حادثه در نزدیکی مسجد فینزبری پارک در خیابان سون سیسترز در شمال لندن زمانی رخ داد که نمازگزاران بعد از اقامه نماز در حال خروج از مسجد بودند که ناگهان خودرویی آنها را زیر گرفت. در این مراسم دختر علی نیز حضور داشت.

 

او گفت: من دو سال بعد از دست دادن پدرم هنوز می‌بینم که جوامع مختلف می‌توانند در کنار هم جمع شوند. آنها با یکدیگر متحد هستند. تروریست‌ها و نژادپرستان نمی‌توانند ما را از یکدیگر جدا کنند.

 

 جرمی کوربین

 

 جرمی کوربین

 

 جرمی کوربین

 

 جرمی کوربین

 

 جرمی کوربین

منبع: ایسنا

 موضوعات مرتبط

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر