کد خبر: 65014
A

اسرائیل به یک مرکز نظامی در سوریه حمله کرد

نیروی هوایی رژیم صهیونسیتی به یک پایگاه نظامی سوریه در جنوب این کشور حمله کرده است. بامداد سه شنبه، 7 خرداد (28 مه) خبرگزاری دولتی سوریه - سانا - گزارش کرد که در حمله هوایی اسرائی به یک مرکز نظامی این کشور در روستای خان ارنبه واقع در استان قنیطره یک نظامی کشته و یک نفر دیگر زخمی شده‌اند. براساس این گزارش، این حمله هوایی شامگاه گذشته صورت گرفت.

اسرائیل به یک مرکز نظامی در سوریه حمله کرد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ نیروی هوایی اسرائیل به یک پایگاه نظامی سوریه در جنوب این کشور حمله کرده است.

بامداد سه شنبه، 7 خرداد (28 مه) خبرگزاری دولتی سوریه - سانا - گزارش کرد که در حمله هوایی اسرائی به یک مرکز نظامی این کشور در روستای خان ارنبه واقع در استان قنیطره یک نظامی کشته و یک نفر دیگر زخمی شده‌اند. براساس این گزارش، این حمله هوایی شامگاه گذشته صورت گرفت.

پیشتر، منابع خبری سوریه گفته بودند که اسرائیل به سوی محلی در منطقه تل الشعار واقع در استان قنیطره موشک پرتاب کرده که چند زخمی برجای گذاشته است.

سخنگوی ارتش اسرائیل انجام حملات هوایی در داخل خاک سوریه را تایید کرده و گفته است که اوایل روز گذشته، دفاع ضد هوایی سوریه یک فروند جت نیروی هوایی اسرائیل "را که مشغول انجام پرواز عادی بود" هدفگیری کرد.

وی گفته است که به این هواپیما آسیبی نرسید اما نیروی هوایی اسرائیل به تلافی این اقدام پایگاه پرتاب موشک ضدهوایی را منهدم کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر