کد خبر: 65157
A

ارتش اسرائیل مدعی شد: انهدام همه تونل های حزب الله لبنان

سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل مدعی شد که این ارتش توانسته است تمامی تونل‌های حزب‌الله را کشف و منهدم کند. به نقل از سایت النشرة، آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل با ادعای اینکه تونلی به طول ۶۸۰ متر در داخل لبنان و ۷۷ متر در داخل اراضی اشغالی و با عمق ۸۲ متر در طول چندین سال حفاری شده است، مدعی شد: امروز اجازه یافتیم وارد تونلی شویم که حزب‌الله از روستای شیعه نشین رامیه حفاری کرده و تا ۷۷ متر در داخل اراضی "اسرائیل" نفوذ کرده بود، این مهم‌ترین تونل حزب‌الله است که در عملیات سپر شمال کشف شد. ادرعی مدعی شد، ارتش توانسته است تمامی تونل‌های حزب‌الله را کشف و منهدم کرده و عامل حساس و مهم غافلگیری در طرح‌های هجومی این حزب را حذف کند.

ارتش اسرائیل مدعی شد: انهدام همه تونل های حزب الله لبنان
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل مدعی شد که این ارتش توانسته است تمامی تونل‌های حزب‌الله را کشف و منهدم کند.

به نقل از سایت النشرة، آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل با ادعای اینکه تونلی به طول ۶۸۰ متر در داخل لبنان و ۷۷ متر در داخل اراضی اشغالی و با عمق ۸۲ متر در طول چندین سال حفاری شده است، مدعی شد:

 
امروز اجازه یافتیم وارد تونلی شویم که حزب‌الله از روستای شیعه نشین رامیه حفاری کرده و تا ۷۷ متر در داخل اراضی "اسرائیل" نفوذ کرده بود، این مهم‌ترین تونل حزب‌الله است که در عملیات سپر شمال کشف شد.

ادرعی مدعی شد، ارتش توانسته است تمامی تونل‌های حزب‌الله را کشف و منهدم کرده و عامل حساس و مهم غافلگیری در طرح‌های هجومی این حزب را حذف کند.

سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل در ویدیویی ادعایی که در داخل این تونل گرفته شده بود، با اشاره به کشف و تخریب تمامی تونل‌های حزب‌الله این گونه ابراز عقیده کرد: آیا شهروندان لبنان می‌دانند دولت‌شان متحمل پیامدهای فعالیت‌های "خصمانه" حزب‌الله در هر نبردی در آینده می‌شود؟

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر