کد خبر: 65407
A

بوریس جانسون با اعلام نامزدی درباره برگزیت قول داد

بوریس جانسون با ارسال یک ویدئو کلیپ در صفحه توئیتر خود نامزدی اش را برای نخست وزیری انگلیس اعلام کرد.

بوریس جانسون با اعلام نامزدی درباره برگزیت قول داد

جانسون در این پیام آورده است: لطفا ویدئوی آغاز کمپین مرا ببینید. اکنون زمان اجرای برگزیت و اتحاد کشورمان است. من امیدوارم شما از من حمایت کنید. 


به گزارش دیده بان ایران؛ جانسون در این ویدئو در جمع عده ای از طرفدارانش می گوید: «اگر وارد دولت شوم، ۳۱ اکتبر (9 آبان)، با توافق یا بدون توافق، (از اتحادیه اروپا) خارج می‌شویم. ما باید شجاعت داشته باشیم و به مردم کشورمان بگوییم که اگر واقعا بخواهیم می توانیم این کار را انجام دهیم. بسیاری از معلم ها به من می گویند بودجه ای که برای هر دانش آموز اختصاص می یابد کافی نیست. ما به نیروهای پلیس بیشتری نیاز داریم. ما جرم و جنایت را کم کرده ایم اما هنوز کافی نیست. باید از افراد پول ساز و کسب و کارهایی که سرمایه گذاری را ممکن می سازند حمایت کنیم، در غیر اینصورت پول لازم برای سرمایه گذاری را نخواهیم داشت.» 

وی در بخش دیگری از صحبت هایش با مردم از کاهش مالیات صحبت کرد و از آنها خواست به او رای بدهند. 

جانسون گفت: اگر همه پرسی 2016 یک درس داشته باشد این است که بسیاری از مردم احساس می کنند جا مانده اند و نتوانسته اند در موفقیت ها و فرصت های کشورمان به طور کامل مشارکت کنند. به همین دلیل اکنون زمان اتحاد جامعه ما و کشورمان است تا زیرساخت ها را بسازیم، در آموزش سرمایه گذاری کنیم ، شرایط محیط زیست را ارتقا بخشیم و از خدمات سلامت ملی حمایت کنیم.»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر