کد خبر: 65424
A

وعده ترامپ به انگلستان: قرارداد «عظیم» تجاری با بریتانیا پس از خروج این کشور از اتحادیه اروپا منعقد می کنیم

رئیس جمهور آمریکا در دومین روز دیدار رسمی خود از بریتانیا، در خلال میزگردی با حضور نخست وزیر این کشور و تجار و بازرگانان سرشناس از هر دو کشور ابراز امیدواری کرد که آمریکا و بریتانیا پس از برگزیت قرارداد تجاری قابل توجهی به امضا برسانند. تاکید دونالد ترامپ در این میزگرد بر عقد قراردادی «بسیار بسیار قابل توجه» و «بسیار منصفانه» بود.

وعده ترامپ  به انگلستان: قرارداد «عظیم» تجاری با بریتانیا پس از خروج این کشور از اتحادیه اروپا منعقد می کنیم
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ رئیس جمهور آمریکا در دومین روز دیدار رسمی خود از بریتانیا، در خلال میزگردی با حضور نخست وزیر این کشور و تجار و بازرگانان سرشناس از هر دو کشور ابراز امیدواری کرد که آمریکا و بریتانیا پس از برگزیت قرارداد تجاری قابل توجهی به امضا برسانند. تاکید دونالد ترامپ در این میزگرد بر عقد قراردادی «بسیار بسیار قابل توجه» و «بسیار منصفانه» بود.

رئیس جمهور آمریکا همواره از طرفداران جدی جدا شدن بریتانیا از اتحادیه اروپا بوده و حتی تاکید کرده است که این کشور بدون قرارداد توافق هم می‌تواند و باید از اروپایی‌ها جدا شود.این نکته‌ای است که مشاور امنیت ملی او در آستانه سفر رسمی‌اش به بریتانیا نیز اظهار کرده بود.آقای ترامپ در عین حال از خانم می به خاطر فعالیتش در مقام نخست وزیر بریتانیا قدردانی کرد.

ترزا می روز جمعه آینده رسما از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد، اما تا زمان تعیین رهبر جدید برای حزب خود در این مقام به کار ادامه خواهد داد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر