کد خبر: 65672
A

جزییات برگزاری مراسم نودو سومین سالگرد تولد ملکه الیزابت دوم در سفارت بریتانیا در تهران

خبر آمده که تا چند روز دیگر جماعتی به شکرانه نودوسومین سالگرد تولد ملکه الیزابت دوم در سفارت انگلیس جمع می‌شوند و به جشن و پایکوبی می‌پردازند؛ جشنی که از قضا تامین هزینه‌هایش با مشکل مواجه شده است. آن‌طور که رسانه‌ها خبر داده‌اند، جشن روز ملی انگلیس در حالی قرار است پنجشنبه‌شب با حضور میهمانانی از شخصیت‌های مختلف تجاری، دیپلماتیک، هنری، بازیگران و... در سفارت این کشور برگزار شود که برخلاف سال‌های پیشین که هزینه‌‌های این مراسم از سوی اسپانسرهای انگلیسی تامین می‌شد، این‌بار به‌واسطه تحریم‌ها و جمع‌شدن بساط همه شرکت‌های انگلیسی از ایران، خود میهمان‌های ایرانی باید دست به جیب شده و با پرداخت دنگ‌شان، خرج مراسم را پیاده شوند.

جزییات برگزاری مراسم نودو سومین سالگرد تولد ملکه الیزابت دوم در سفارت بریتانیا در تهران

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ خبر آمده که تا چند روز دیگر جماعتی به شکرانه نودوسومین سالگرد تولد ملکه الیزابت دوم در سفارت انگلیس جمع می‌شوند و به جشن و پایکوبی می‌پردازند؛ جشنی که از قضا تامین هزینه‌هایش با مشکل مواجه شده است.

آن‌طور که رسانه‌ها خبر داده‌اند، جشن روز ملی انگلیس در حالی قرار است پنجشنبه‌شب با حضور میهمانانی از شخصیت‌های مختلف تجاری، دیپلماتیک، هنری، بازیگران و... در سفارت این کشور برگزار شود که برخلاف سال‌های پیشین که هزینه‌‌های این مراسم از سوی اسپانسرهای انگلیسی تامین می‌شد، این‌بار به‌واسطه تحریم‌ها و جمع‌شدن بساط همه شرکت‌های انگلیسی از ایران، خود میهمان‌های ایرانی باید دست به جیب شده و با پرداخت دنگ‌شان، خرج مراسم را پیاده شوند.

از دیگر سو راب مک‌ایر، سفیر بریتانیا تاکید کرده که نمی‌تواند پول مالیات‌دهندگان انگلیسی را در ایران هزینه کند و خود ایرانی‌ها باید هزینه این مراسم را بپردازند! سهم هر شرکت هم به‌عبارتی می‌شود 1000 تا 2500 پوند در ازای نمایش تبلیغات محصولاتش به‌علاوه امکان گفت‌وگو با دیگر میهمانان و البته آقای سفیر.

هنوز خبر دقیقی از میهمانانی که قصد حضور در این مراسم را دارند در دسترس نیست

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر