کد خبر: 65860
A

۴۴ ملوان نفتکش‌های حادثه دیده در دریای عمان به بندر جاسک منتقل شدند

44 ملوان دو فروند کشتی نفتکش خارجی که صبح امروز در دریای عمان دچار حادثه شدند با هماهنگی مرکز جستجو و نجات دریایی هرمزگان از آب گرفته شدند و توسط شناور ناجی ایرانی به بندر جاسک منتقل شدند. این منبع آگاه روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: اولین شناور ساعت 8 و 50 دقیقه صبح امروز 23 خرداد در فاصله 25 مایلی جاسک دچار حادثه شد. وی ادامه داد: این کشتی با پرچم جرایر مارشال با محموله اتانول از مبدا بندر الروس کشور قطر به سمت تایوان در حرکت بود که از میانه کشتی دچار حریق شد.

۴۴ ملوان نفتکش‌های حادثه دیده در دریای عمان به بندر جاسک منتقل شدند

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ یک منبع آگاه گفت: 44 ملوان دو فروند کشتی نفتکش خارجی که صبح امروز در دریای عمان دچار حادثه شدند با هماهنگی مرکز جستجو و نجات دریایی هرمزگان از آب گرفته شدند و توسط شناور ناجی ایرانی به بندر جاسک منتقل شدند.

این منبع آگاه روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: اولین شناور ساعت 8 و 50 دقیقه صبح امروز 23 خرداد در فاصله 25 مایلی جاسک دچار حادثه شد.

وی ادامه داد: این کشتی با پرچم جرایر مارشال با محموله اتانول از مبدا بندر الروس کشور قطر به سمت تایوان در حرکت بود که از میانه کشتی دچار حریق شد.

به گفته این منبع آگاه 23 نفر خدمه این کشتی پس از حادثه خود را به آب انداختند که با هماهنگی و هدایت مرکز جستجو و نجات دریایی هرمزگان توسط یک فروند کشتی عبوری از آب گرفته شده و به شناور ناجی ایرانی تحویل داده شدند.

این منبع اظهار داشت: به فاصله یک ساعت بعد پس از کشتی اول در ساعت 9 و 50 دقیقه در فاصله 28 مایلی جاسک دچار حریق شد.

این نفتکش با پرچم پاناما ازیکی از بندرهای عربستان سعودی به سمت سنگاپور در حرکت بود و محموله آن متانول گزارش شده است.

بر اساس این گزارش، 21 نفر خدمه این کشتی پس از حادثه خود را به آب انداختند که هماهنگی و هدایت مرکز جستجو و نجات دریایی هرمزگان از آب گرفته شده و تحویل شناور ناجی ایران شدند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر