کد خبر: 66244
A

جد شانس اول نخست وزیری در انگلیس، مسلمان بوده است/ بوریس جانسون : نام جدم عثمان کمال مامور دولت عثمانی بود که از این کشور فرار کرد و به انگلیس آمد

بوریس جانسون در مناظره تلویزیونی متهم به اسلام هراسی شد اما وی اعلام کرد در نیویورک متولد شده و پدر پدربزگش عثمان کمال، مامور دولت عثمانی بوده که بعد از جنگ جهانی اول به بریتانیا فرار کرده است. جانسون افزود جد من به اینجا آمد چراکه متوجه شد هر کسی از هر نقطه از جهان به لندن آمده و احساس امنیت می‌کند و من هم اگر نخست وزیر شدم، قطعا می‌خواهم همین احساس را در سایرین زنده کنم. جد بوریس جانسون پس از ورود به بریتانیا نام خود را به ویلفرد جانسون تغییر داد. درواقع علی کمال پسر عثمان کمال در دهه 1920 به انگلیس آمده و نامش را به ویلفرد تغییر می‌دهد و یکی از فرزندانش استنلی جانسون می‌شود که نماینده حزب محافظه‌کار می‌شود. استنلی پدر بوریس جانسون بوده که بوریس را در نیویورک به دنیا می‌آورد.

جد شانس اول نخست وزیری در انگلیس، مسلمان بوده است/ بوریس جانسون : نام جدم عثمان کمال مامور دولت عثمانی بود که از این کشور فرار کرد و به انگلیس آمد
 به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ بوریس جانسون در مناظره تلویزیونی متهم به اسلام هراسی شد اما وی اعلام کرد در نیویورک متولد شده و پدر پدربزگش عثمان کمال، مامور دولت عثمانی بوده که بعد از جنگ جهانی اول به بریتانیا فرار کرده است.

 

جانسون افزود جد من به اینجا آمد چراکه متوجه شد هر کسی از هر نقطه از جهان به لندن آمده و احساس امنیت می‌کند و من هم اگر نخست وزیر شدم، قطعا می‌خواهم همین احساس را در سایرین زنده کنم.

 

 جد بوریس جانسون پس از ورود به بریتانیا نام خود را به ویلفرد جانسون تغییر داد. درواقع علی کمال پسر عثمان کمال در دهه 1920 به انگلیس آمده و نامش را به ویلفرد تغییر می‌دهد و یکی از فرزندانش استنلی جانسون می‌شود که نماینده حزب محافظه‌کار می‌شود. استنلی پدر بوریس جانسون بوده که بوریس را در نیویورک به دنیا می‌آورد.

photo_2019-06-19_15-57-00

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر