کد خبر: 66462
A

نامه جدید ترامپ به رهبر کره شمالی / کیم جونگ اون:محتوای نامه ترامپ عالی و برای من جذاب است

به گزارش خبرگزاری کره شمالی (KCNA)، «کیم جونگ اون» تصریح کرد؛ نامه‌ای از ترامپ دریافت کرده‌ام و هم اکنون در حال تأمل بر محتوای آن هستم. خبرگزاری کره شمالی همچنین در ادامه بدون اشاره به محتوای نامه ترامپ افزود؛ رهبر کره شمالی محتوای نامه را بسیار مهم و عالی خواند. بر اساس این گزارش، اون با مطالعه نامه ترامپ اظهار کرد؛ من به‌طور جدی بر محتوای این نامه جذاب در حال فکر کردن هستم.

نامه جدید ترامپ به رهبر کره شمالی / کیم جونگ اون:محتوای نامه ترامپ عالی و برای من جذاب است

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ خبرگزاری کره شمالی (KCNA)، «کیم جونگ اون» تصریح کرد؛ نامه‌ای از ترامپ دریافت کرده‌ام و هم اکنون در حال تأمل بر محتوای آن هستم.

خبرگزاری کره شمالی همچنین در ادامه بدون اشاره به محتوای نامه ترامپ افزود؛ رهبر کره شمالی محتوای نامه را بسیار مهم و عالی خواند.

بر اساس این گزارش، اون با مطالعه نامه ترامپ اظهار کرد؛ من به‌طور جدی بر محتوای این نامه جذاب در حال فکر کردن هستم.

رهبر کره شمالی در آوریل (فروردین) سال جاری گفت، به‌رغم عدم نتیجه مطلوب نشست ویتنام در ماه فوریه اما همچنان دارای روابط شخصی بسیار خوبی با ترامپ است.

اجلاس دوم رهبران کره شمالی و آمریکا در نهم اسفند سال گذشته در هانوی پایتخت ویتنام، به خاطر اختلاف‌نظر دو طرف در مورد خلع سلاح هسته‌ای آن کشور در قبال لغو تحریم‌های بین‌المللی بدون دستیابی به توافق به پایان رسید.

رئیس‌جمهوری آمریکا در کنفرانس خبری پس از دیدار با کیم جونگ اون در خصوص دلایل عدم دستیابی به توافقی در نشست هانوی گفته بود که آنها در ازای از بین بردن تأسیسات موردنظر ما، خواستار لغو همه تحریم‌ها بودند.

رئیس‌جمهوری آمریکا افزود: رهبر کره شمالی می‌گفت در ازای لغو تحریم‌ها، تأسیسات هسته‌ای «یانگ بیون» را از بین خواهد برد.

این در حالی است که یک مقام کره شمالی گفته بود؛ پیونگ‌یانگ تنها خواستار لغو تحریم‌های اقتصادی شده و این پیشنهاد واقع‌بینانه برای آغاز فرایند خلع سلاح هسته‌ای بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر