کد خبر: 66583
A
منوچهر متکی :

سیدمیکائیل محمدى از جوانان دیپلمات آینده دار با اخلاق و معتقد و مصلحت اندیش در جهت منافع ملى است

سید میکائیل محمدى دانش آموخته مطالعات منطقه اى و روابط بین الملل از دانشگاه شهید بهشتى تهران با دکتر منوچهر متکی وزیر خارجه اسبق و استاد دانشگاه دیدار کرد

سیدمیکائیل محمدى از جوانان دیپلمات آینده دار با اخلاق و معتقد و مصلحت اندیش در جهت منافع ملى است
به گزارش دیده بان ایران در این دیدار مهندس محمدى گفت : این دیدار به هیچ عنوان سیاسى نبوده و اهداف آن تحلیل کارشناسى مسائل خاورمیانه بوده وى دکتر متکى را با تجربه و از صاحب نظران و تحلیل گران خوب مسائل سیاسى کشور و امور بین الملل دانست که سابقه طولانى دارند.

 

دکتر متکى دیدگاهشون نسبت به سیدمیکائیل محمدى مثبت بوده و ایشان را جز جوانان آینده دار ، آگاه و فعال سیاسى و فرهنگى کشور دانسته که قطعا داراى ظرفیت هاى بالایى بوده و خردمندانه به موضوعات مختلف مى پردازد.

 

در این دیدار حول موضوعات مختلفى از جمله سیاست خارجى ایران و آمریکا در نظام بین الملل به گفت و گو پرداخته شد که از جمله و مهم ترین آنان ظهر پوپولیسم متفاوت در نظام سیاسى آمریکا و نقش و اثرات آن در سیاست خارجى امور بین الملل که مورد ارزیابى قرار گرفت.

 

و همچنین از موضوعات دیگر گفت و گو مى توان اشاره کرد به شکست آمریکا و سیاست ناموفق آن ها در کشورهاى یمن و کره شمالى و ونزوئلا
و در حال حاضر هم با ایجاد تحریمات متعدد دیگرى نسبت به ایران ، اهداف سیاسى آمریکا در نظام بین الملل روزهاى ناموفق دیگرى را دنبال میکند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر