کد خبر: 66674
A

مشاور ارشد همسر رییس‎جمهوری آمریکا کیست؟

مشاور ارشد همسر رئیس‎جمهوری آمریکا به عنوان سخنگوی جدید و رئیس ارتباطات کاخ سفید معرفی شد. ملانیا ترامپ همسر رئیس‎جمهوری آمریکا در پیامی توئیتری از معرفی «استفانی گریسهام» (Stephanie Grisham) مشاور ارشد خود به عنوان سخنگوی جدید کاخ سفید خبر داد. به این ترتیب، استفانی که در حال حاضر معاونت ریاست بخش ارتباطات و کارکنان بانوی اول کاخ سفید را برعهده دارد، جانشین سارا سندرز می‎شود که مدتی پیش از این سمت استعفا داد و روزهای پایانی ماموریت خود را می‎گذراند.

مشاور ارشد همسر رییس‎جمهوری آمریکا کیست؟

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ ملانیا ترامپ همسر رئیس‎جمهوری آمریکا در پیامی توئیتری از معرفی «استفانی گریسهام» (Stephanie Grisham) مشاور ارشد خود به عنوان سخنگوی جدید کاخ سفید خبر داد.

به این ترتیب، استفانی که در حال حاضر معاونت ریاست بخش ارتباطات و کارکنان بانوی اول کاخ سفید را برعهده دارد، جانشین سارا سندرز می‎شود که مدتی پیش از این سمت استعفا داد و روزهای پایانی ماموریت خود را می‎گذراند.

ملانیا می‌‌گوید کسی بهتر از استفانی را برای احراز این پست سراغ ندارد حال آنکه دونالد ترامپ هم درباره او گفته: استفانی از ابتدای کار همراه من بوده است. خیلی‎ها این شغل را می‎خواستند. پرسیدم چه‎کسی را دوست دارید و خیلی‎ها جواب دادند «استفانی». او اینجا است و همه را می‎شناسد و با رسانه‎ها هم خیلی خوب کنار می‎آید.

استفانی قرار است هفته آتی ترامپ را در سفر به ژاپن و کره جنوبی همراهی کند. او همزمان نقش مدیر ارتباطات را که از ماه میلادی مارس خالی مانده، ایفا خواهد کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر