کد خبر: 70558
A

افشای جاسوسی اسرائیل از کاخ سفید/ پولیتیکو: اسرائیل عامل نصب دستگاه‌های جاسوسی نزدیک کاخ سفید است

«پالتیکو» نوشت؛ در حالی که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا به داشتن روابط بسیار نزدیک و دوستانه با اسراییل افتخار می‌کند اما اکنون گفته می‌شود که تل‌آویو در حال جاسوسی از واشنگتن بوده است. سه مقام ارشد پیشین دولت آمریکا می‌گویند واشنگتن به این جمع‌بندی رسیده که اسرائیل در پس نصب دستگاه‌های جاسوسی از تلفن‌های همراه در نزدیکی کاخ سفید و دیگر مکان‌های حساس در پایتخت ایالات متحده بوده است.

افشای جاسوسی اسرائیل از کاخ سفید/ پولیتیکو: اسرائیل عامل نصب دستگاه‌های جاسوسی نزدیک کاخ سفید است

به گزارش سایت دیده بان ایران ؛ در حالی که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا به داشتن روابط بسیار نزدیک و دوستانه با رژیم صهیونیستی افتخار می‌کند اما اکنون گفته می‌شود که تل‌آویو در حال جاسوسی از واشنگتن بوده است.

سه مقام ارشد پیشین دولت آمریکا می‌گویند واشنگتن به این جمع‌بندی رسیده که اسرائیل در پس نصب دستگاه‌های جاسوسی از تلفن‌های همراه در نزدیکی کاخ سفید و دیگر مکان‌های حساس در پایتخت ایالات متحده بوده است.

به نوشته نشریه «پالتیکو» به نقل از این منابع که نامشان را ذکر نکرد، برخلاف تمام موارد قبلی از افشا شدن جاسوسی دولت‌های خارجی در خاک آمریکا اما این بار دولت ترامپ نه تنها از تل‌آویو انتقاد نکرد بلکه هیچ تنبیهی نیز برای اسرائیلی‌ها در نظر نگرفت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر