کد خبر: 70732
A

زرینچه: از نتایج استقلال ناراحتیم ولی باید شرایط را عوض کنیم/ ناچاریم تصمیمات داوری را قبول کنیم/ با آجر شیشه‌های اتوبوس را شکستند

ناامیدی اصل چیز خوبی نیست، درست است ما در این سه بازی خوب کار نکردیم و امتیازاتی که باید می‌گرفتیم به دست نیاوردیم ولی خودمان از همه ناراحت‌تر هستیم و احتیاج داریم هواداران ما را حمایت کنند

زرینچه: از نتایج استقلال ناراحتیم ولی باید شرایط را عوض کنیم/ ناچاریم تصمیمات داوری را قبول کنیم/ با آجر شیشه‌های اتوبوس را شکستند

به گزارش دیده بان ایران؛ سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: درست است ما در این سه بازی خوب کار نکردیم و امتیازاتی که باید می‌گرفتیم به دست نیاوردیم ولی خودمان از همه ناراحت‌تر هستیم و احتیاج داریم هواداران ما را حمایت کنند.
زرینچه:از نتایج استقلال ناراحتیم ولی باید شرایط را عوض کنیم/ناچاریم تصمیمات داوری را قبول کنیم

جواد زرینچه در گفت‌وگو با  فارس، در خصوص اتفاقاتی که شب گذشته بعد از پایان بازی مقابل رختکن تیم استقلال رخ داد و درگیری‌هایی در آن محوطه به وجود آمد، گفت: ماجرا از این قرار است که یکی از لیدرهای معروف نفت مسجدسلیمان دختر کوچکش را به داخل استادیوم آورده بود و می‌خواست با بازیکنان استقلال عکس بگیرد. در این بین آقامدد جباری خطاب به ویش گفت که دختر شما هم مثل ناموس ما می‌ماند ولی شرایط در رختکن مساعد نیست و بازیکنان ما مشغول تعویض لباس‌هایشان هستند.

وقتی این صحبت به این لیدر عزیز منتقل شد او اشتباها تصور کرد که آقامدد در حال فحش دادن به وی است. و به همین دلیل درگیری به وجود آمد. این شخص لیدر شناخته شده نفت مسجدسلیمان است و بچه بدی هم نیست اما یک سوء تفاهم باعث ایجاد درگیری شد.

وی در خصوص اینکه بعد از پایان مسابقه شیشه‌های اتوبوس استقلالی‌ها هم شکسته شده است،‌ گفت: این کار بی‌انصافی بود. اتوبوس برای همشهری‌های خودشان بود و نباید این کار را انجام می‌دادند.متاسفانه با آجر شیشه‌های اتوبوس را شکستند اما در طول بازی هواداران‌شان کوجکترین فحاشی نکردند و اصلا با تیم استقلال کاری نداشتند. شیشه جلوی اتوبوس شکست و شرایط بازیکنان ما در آن لحظات اصلا خوب نبود.

سرپرست تیم استقلال در خصوص داوری مسابقه نیز گفت: متاسفانه در چند صحنه ما مستقیما از داوری ضرر کردیم. خود کارشناسان داوری هم گفتن خطا روی دیاباته پنالتی بوده و حتی بازیکن حریف می‌توانست کارت زرد بگیرد و ممکن بود در ادامه بازی با کارت زرد دوم مواجه می‌شد. همچنین اخطاری به فرشید اسماعیلی داده شد درست نبود و حرکت اسماعیلی حرکت خطرناکی نبود که داور به او کارت زرد دوم را بدهد. متاسفانه همیشه این مشکلات هست و ما ناچاریم این تصمیمات را قبول کنیم. امیدوارم روزی مشکلات برطرف شود.

وی در خصوص آخرین شرایط قائدی و دیاباته گفت:کادر پزشکی استقلال در تلاش است که هم قائدی و هم اسماعیلی را به بازی برساند. ما باید تیم را جمع و جور و خود را آماده بازی کنیم.

زرینچه  در خصوص اینکه آبی‌پوشان در سه هفته اخیر خوب نتیجه نگرفتند، گفت: من اعتقادم این است با غصه؛ ناراحتی و افسوس خوردن نمی‌شود کاری کرد. ما باید تلاش کنیم و زحمت بکشیم و خودمان باید این شرایط را عوض کنیم. باشگاه تلاش خود را انجام داده و چیزی کم نگذاشته است. کادر فنی هم به دنبال این است که شرایط را بهتر کند تا در بازی با پرسپولیس با تیم خوبی به مصاف حریف برویم.

وی تاکید کرد: ناامیدی اصل چیز خوبی نیست، درست است ما در این سه بازی خوب کار نکردیم و امتیازاتی که باید می‌گرفتیم به دست نیاوردیم ولی خودمان از همه ناراحت‌تر هستیم و احتیاج داریم هواداران ما را حمایت کنند

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر