کد خبر: 70931
A

آسوشیتدپرس خبر داد؛ مقامات پنتاگون امروز گزینه های نظامی علیه ایران را به ترامپ پیشنهاد می دهند

در ادامه پس‌لرزه‌های حمله به تاسیسات نفتی عربستان سعودی، خبرگزاری آسوشیتدپرس روز جمعه، ۲۹ شهریورماه، خبر داد که مقامات پنتاگون قرار است تا ساعاتی دیگر «طیفی وسیع از گزینه‌های نظامی» در قبال ایران را در اختیار رئیس جمهور آمریکا قرار دهند. این خبرگزاری صبح جمعه به نقل از مقاماتی که نخواستند نام‌شان فاش شود نوشت که در ادامه بررسی راه‌های مختلف واکنش به ایران روز جمعه جلسه امنیت ملی در کاخ سفید برگزار می‌شود.

 آسوشیتدپرس خبر داد؛ مقامات پنتاگون امروز گزینه های نظامی  علیه ایران را به ترامپ پیشنهاد می دهند
به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ در ادامه پس‌لرزه‌های حمله به تاسیسات نفتی عربستان سعودی، خبرگزاری آسوشیتدپرس روز جمعه، ۲۹ شهریورماه، خبر داد که مقامات پنتاگون قرار است تا ساعاتی دیگر «طیفی وسیع از گزینه‌های نظامی» در قبال ایران را در اختیار رئیس جمهور آمریکا قرار دهند.

 

این خبرگزاری صبح جمعه به نقل از مقاماتی که نخواستند نام‌شان فاش شود نوشت که در ادامه بررسی راه‌های مختلف واکنش به ایران روز جمعه جلسه امنیت ملی در کاخ سفید برگزار می‌شود.

 

به گفته این مقامات، در جلسه روز جمعه قرار است «فهرستی از اهداف بالقوه در خاک ایران» برای حملات هوایی به دونالد ترامپ ارائه شود.

 

اما همین مقامات اضافه کرده‌اند که در چارچوب این «طیف وسیع از گزینه‌ها» فرماندهان نظامی همچنین به دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، «هشدار خواهند داد که اقدام نظامی علیه جمهوری اسلامی می‌تواند به جنگ منتهی شود».

سخنگوی وزارت خارجه ایران پیشتر دخالت در حمله به تاسیسات نفتی عربستان را رد کرده بود. 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر