کد خبر: 75064
A
اسپوتینک خبر داد:

دستگیری ۹ وزیر، ۱۲ نماینده و ۱۲ استاندار در عراق

خبرگزاری اسپوتنیک نوشت ؛ بر اساس اعلام اداره تحقیقات هیات نظارت عراق اواخر نوامبر گذشته دستوری برای دستگیری 9 تن از وزرا، 12 تن از نمایندگان مجلس و 11 تن از استانداران عراقی صادر شده است که از بین 9 وزیر، دو وزیر از وزیران فعلی، 5 وزیر از وزیران قبلی و دو وزیر هم از وزیران پیشین بودند. طبق این بیانیه، این دستور شامل دستگیری 11 تن از نمایندگان مجلس نیز بود که 10 تن از آنها جزو اعضای دوره فعلی مجلس هستند و یکی از آنها نیز معاون یکی از وزیران فعلی و سه تن از وکلای سابق و دو تن از وکلای پیشین بود.

دستگیری ۹ وزیر، ۱۲ نماینده و  ۱۲ استاندار در عراق

به گزارش دیده بان ایران؛  بر اساس اعلام اداره تحقیقات هیات نظارت عراق اواخر نوامبر گذشته دستوری برای دستگیری 9 تن از وزرا، 12 تن از نمایندگان مجلس و 11 تن از استانداران عراقی صادر شده است که از بین 9 وزیر، دو وزیر از وزیران فعلی، 5 وزیر از وزیران قبلی و دو وزیر هم از وزیران پیشین بودند.

 

طبق این بیانیه، این دستور شامل دستگیری 11 تن از نمایندگان مجلس نیز بود که 10 تن از آنها جزو اعضای دوره فعلی مجلس هستند و یکی از آنها نیز معاون یکی از وزیران فعلی  و سه تن از وکلای سابق و دو تن از وکلای پیشین بود.

 

این بیانیه در ادامه آورده است که دستور بازداشت یکی از استانداران فعلی، 11 استاندار قبلی، 118 عضو شورای فعلی استانداریها، 26 عضو قبلی و 11 عضو پیشین، 32 مدیر عامل از جمله 19 مدیر عامل فعلی در وزارتخانه های نفت، برق، آموزش، بهداشت، صنعت، اداره اوقاف اهل تسنن، 11 مدیر سابق در هیات دولت، فرمانداری بغداد، وزارتخانه های آموزش عالی، بهداشت، شوراهای شهر، کار و اشتغال، حمل و نقل، صنعت و دو مدیر کل پیشین وزارتخانه های بهداشت و حمل و نقل نیز صادر شده است./شفقنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر