کد خبر: 76623
A

فرمانده سابق سنتکام: باید در عالی‌ترین سطح هوشیاری برای واکنش ایران باشیم

فرمانده سابق سنتکام هشدار داد که آمریکا باید در عالی‌ترین سطح هوشیاری و آمادگی در برابر واکنش ایران باشد. وی افزود: من معتقدم که هم اکنون این خیلی مهم است که در ارتباطمان درباره دلیل کاری که انجام می‌دهیم شفاف و استوار باشیم. باید بر منافع طولانی‌مان در منطقه تاکید کرده و راهبرد خود را شفاف کنیم و به روابط منطقه‌ای مهم بپردازیم.

فرمانده سابق سنتکام: باید در عالی‌ترین سطح هوشیاری برای واکنش ایران باشیم

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ «جوزف ووتل» فرمانده سابق سنتکام (فرماندهی مرکزی آمریکا) گفت که آمریکا باید در عالی‌ترین سطح هوشیاری و آمادگی در برابر واکنش ایران باشد.

وی که در مصاحبه ایمیلی با «برکینگ دیفنس» صحبت می‌کرد، افزود: «من معتقدم که هم اکنون این خیلی مهم است که در ارتباطمان درباره دلیل کاری که انجام می‌دهیم شفاف و استوار باشیم. باید بر منافع طولانی‌مان در منطقه تاکید کرده و راهبرد خود را شفاف کنیم و به روابط منطقه‌ای مهم بپردازیم.»

«حسین دهقان» مشاور فرماندهی کل قوا عصر امروز در مصاحبه با المیادین درباره اقدام تروریستی آمریکا در ترور سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: «آنچه که آمریکا انجام داده است، به معنای پایان حضور نظامی آن در منطقه است. منطقه دیگر برای نیروهای آمریکایی امن نیست».

وزیر دفاع سابق ایران اعلام کرد که «اگر آمریکا در فکر جنگ با ایران است، ممکن است جنگ جهانی جدیدی آغاز شود. ترامپ تا حدی که جنگ را آغاز کند، احمق است، اما مشاوران نظامی در آمریکا وجود دارد که اجازه این کار را نخواهند داد».

وی تهدید کرد که «اگر آمریکا به داخل ایران حمله کند، هر نقطه حضور آمریکا را در منطقه هدف قرار خواهیم داد».

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر