کد خبر: 76699
A

حزب‌الله عراق: منتظر پاسخ ایران به حماقت آمریکا هستیم/ بعد از ایران نوع پاسخ‌مان را مشخص می‌کنیم

سخنگوی حزب‌الله عراق تاکید کرد: ما منتظر پاسخ ایران به حماقت آمریکا هستیم و بعد از آن نوع پاسخ خود را مشخص خواهیم کرد.

حزب‌الله عراق: منتظر پاسخ ایران به حماقت آمریکا هستیم/ بعد از ایران نوع پاسخ‌مان را مشخص می‌کنیم

به گزارش دیده بان ایران؛ محمد محیی سخنگوی گردان های حزب الله عراق در گفت‌وگو با پایگاه خبری النشره گفت که حمله آمریکا به سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس در بغداد جنایتی است که از همه خطوط قرمز عبور کرد و به نقطه جداکننده بین دو مرحله تبدیل شد.

وی در بخش دیگری گفت: اگر مقابله با آمریکا شروع شود خاورمیانه تغییر خواهد یافت و معادله درگیری با محور"شر" تغییر خواهد یافت و در آخر به سود محور مقاومت تمام خواهد شد.

محمد محیی با اشاره به اینکه گروه های مقاومت عراق جزء لاینفک محور مقاومت است تاکید کرد: ما منتظر پاسخ ایران به حماقت آمریکا هستیم و بعد از آن نوع پاسخ خود را مشخص خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، پنتاگون بامداد روز جمعه در اقدامی جنایتکارانه سردار سپهبد سلیمانی را به دستور دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در فرودگاه بغداد به شهادت رساند.

مقامات ارشد کشورمان درپی این اقدام گستاخانه و وحشیانه آمریکایی‌ها تاکید کردند که "انتقام سختی"در زمان و مکان مناسب از آمریکا به خاطر این جنایت خواهند گرفت و همین امر باعث نگرانی و ترس نیروهای آمریکایی در سراسر منطقه شده است.

شورای امنیت سازمان ملل نیز چند ساعت پس از به شهادت رسیدن سردار سلیمانی، یک جلسه غیر علنی درباره تحولات خاورمیانه تشکیل داد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر