کد خبر: 80939
A

بوریس جانسون در نامه‌ای به بریتانیایی‌ها: اوضاع وخیم‌تر خواهد شد

بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا پس از اینکه مبتلا به کووید ۱۹ شد و خود را قرنطینه کرد، در نامه‌ای که برای تمامی شهروندان بریتانیایی ارسال کرده‌، از همه خواسته است که در خانه‌های خود بمانند. وی در این نامه که به ۳۰ میلیون خانوار در سراسر بریتانیا ارسال می‌شود، نوشته است: «می‌دانیم قبل از اینکه شرایط بهتر شود، وخیم‌تر می‌شود.»

بوریس جانسون در نامه‌ای به بریتانیایی‌ها: اوضاع وخیم‌تر خواهد شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ شیوع ویروس کرونادر اروپا و ایالات متحده آمریکا با سرعت رو به گسترش است به‌طوریکه اسپانیا، فرانسه، بریتانیا و آمریکا به همراه چند کشور اروپایی دیگر شنبه مرگبارترین روز خود را پشت سر گذاشتند. طبق آمارهای رسمی تا کنون بیش از ۶۶۵ هزار نفر در سراسر دنیا به این ویروس آلوده شده اند و قریب ۳۱ هزار نفر هم جان خود را از دست داده اند. بیش از ۱۴۲ هزار نفر هم بهبود پیدا کرده اند.

تاکنون ۱۹۹ کشور جهان درگیری شیوع ویروس کرونا شده‌اند و سازمان جهانی بهداشت همچنان بر رعایت فاصله یک متری از دیگران، ضد عفونی کردن سطوح، شستن مرتب دست‌ها و خودداری از لمس کردن صورت برای جلوگیری از شیوع بیشتر کووید ۱۹ تاکید دارد.

 

آخرین آمار و اخبار مربوط به شیوع بیماری کرونا در جهان را در روز یکشنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۹، ۲۹ مارس ۲۰۲۰ میلادی را در این گزارش پیگیری کنید.

نخست وزیر بریتانیا: اوضاع وخیم‌تر می‌شود

بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا پس از اینکه مبتلا به کووید ۱۹ شد و خود را قرنطینه کرد، در نامه‌ای که برای تمامی شهروندان بریتانیایی ارسال کرده‌، از همه خواسته است که در خانه‌های خود بمانند.

وی در این نامه که به ۳۰ میلیون خانوار در سراسر بریتانیا ارسال می‌شود، نوشته است: «می‌دانیم قبل از اینکه شرایط بهتر شود، وخیم‌تر می‌شود.»

نخست وزیر بریتانیا اضافه کرد: «اما ما در حال فراهم کردن امکانات مناسب هستیم. هرچه بیشتر قوانین را رعایت کنیم، زندگی‌های کمتری از دست می‌روند و شرایط زندگی زودتر به حالت عادی بر می‌گردد.»

طبق آمار روز گذشته، بریتانیا ۱۷ هزار ۸۹ فرد مبتلا به ویروس کرونا را ثبت کرده است که در این بین هزار و ۱۹ نفر جان باخته‌اند.

بوریس جانسون در نامه خود احتمال داده است که محدودیت‌های بیشتری در بریتانیا برای مقابله با ویروس کرونا اعمال شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر