کد خبر: 82830
A

پمپئو:نگران آزمایشگاه‌های چین هستم/ باید منشا ویروس کرونا را کشف شود/چین همه‌چیز را درباره آزمایشگاه‌هایش نگفته است

وزیر خارجه آمریکا گفت که این کشور همچنان نگران آزمایشگاه‌های چین است و جهان باید منشا ویروس کرونا را کشف کند. پمپئو در گفتگو با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز عنوان کرد: «می‌توانم این‌طور بگویم که نگرانی‌های بسیاری در زمینه آزمایشگاه‌های چین وجود دارد. همچنان نگرانم که حزب کمونیست چین همه‌چیز را درباره مسائل آزمایشگاه‌هایش به ما نگفته باشد.»

پمپئو:نگران آزمایشگاه‌های چین هستم/ باید منشا ویروس کرونا را کشف شود/چین همه‌چیز را درباره آزمایشگاه‌هایش نگفته است

به گزارش سایت دیده بان ایران به نقل از رویترز، «مایک پمپئو»، وزیر خارجه آمریکا امروز -‌چهارشنبه- گفت که این کشور همچنان نگران آزمایشگاه‌های چین است و جهان باید منشا ویروس کرونا را کشف کند.

پمپئو در گفتگو با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز عنوان کرد: «می‌توانم این‌طور بگویم که نگرانی‌های بسیاری در زمینه آزمایشگاه‌های چین وجود دارد. همچنان نگرانم که حزب کمونیست چین همه‌چیز را درباره مسائل آزمایشگاه‌هایش به ما نگفته باشد.»

وی در ادامه گفت که مقام‌های چین همچان اطلاعات کاملی راجع به کووید-۱۹ ارائه نداده و به محققان آمریکایی اجازه تحقیق در این رابطه را نمی‌دهند.

وزیر خارجه آمریکا در این رابطه گفت: «به‌رغم تمامی تلاش‌های متخصصان، چین همچنان اطلاعات مورد نیاز را پنهان می‌کند. این کار اشتباه است.»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر