کد خبر: 86725
A
به دنبال افزایش تنش ها پس از اتفاقات نطنز

اسرائیل از آمریکا درخواست هواپیمای سوخت گیری کرد

دولت اسرائیل از وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا خواسته تا "به دلیل بالاگرفتن تنش‌ها با ایران" هواپیماهای سوخت‌‌گیری هنگام پرواز خریداری شده را زودتر از موعد مقرر تحویل گیرد. وزارت دفاع آمریکا در ماه میلادی مارس از تائید فروش "هواپیماهای جدید سوخت‌گیری کی‌سی-۴۶" به اسرائیل خبر داده بود. بر اساس این توافق پیش‌بینی شده که هواپیماهای خریداری شده تا ۴ سال آینده تحویل اسرائیل داده شود.

اسرائیل از آمریکا درخواست هواپیمای سوخت گیری کرد
به گزارش سایت دیده بان ایران؛ دولت اسرائیل از وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا خواسته تا "به دلیل بالاگرفتن تنش‌ها با ایران" هواپیماهای سوخت‌‌گیری هنگام پرواز خریداری شده را زودتر از موعد مقرر تحویل گیرد.

 

وزارت دفاع آمریکا در ماه میلادی مارس از تائید فروش "هواپیماهای جدید سوخت‌گیری کی‌سی-۴۶" به اسرائیل خبر داده بود. بر اساس این توافق پیش‌بینی شده که هواپیماهای خریداری شده تا ۴ سال آینده تحویل اسرائیل داده شود.

 

به گزارش شبکه تلویزیونی ۱۲ رژیم صهیونیستی، دولت این کشور "خواستار تحویل گرفتن هواپیماهای سفارش داده شده ظرف دو سال آینده" شده است. به گزارش رسانه‌های اسرائیل، این درخواست همزمان با بالاگرفتن تنش با ایران است. حادثه انفجار اخیر در تاسیسات اتمی نطنز به این تنش دامن زده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر