کد خبر: 89484
A

پاسخ ترامپ به میشل اوباما: عملکرد شوهرت نبود، من رئیس‌جمهور نمی‌شدم

رئیس‌جمهور آمریکا به سخنان تند «میشل اوباما» همسر باراک اوباما رئیس‌جمهور سابق این کشور در کنوانسیون ملی حزب دموکرات واکنش نشان داد و به عملکرد هشت ساله اوباما و بایدن در دولت قبل تاخت.

پاسخ ترامپ به میشل اوباما: عملکرد شوهرت نبود، من رئیس‌جمهور نمی‌شدم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ رئیس‌جمهور آمریکا به سخنان تند «میشل اوباما» همسر باراک اوباما رئیس‌جمهور سابق این کشور در کنوانسیون ملی حزب دموکرات واکنش نشان داد و به عملکرد هشت ساله اوباما و بایدن در دولت قبل تاخت.

 دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی توییتری به اظهارات بانوی اول سابق این کشور در کنوانسیون دموکرات‌ها پاسخ داد و در این پیام دستاورهای دولت باراک اوباما و معاونش جو بایدن را به سخره گرفت.

رئیس‌جمهور جمهوری‌خواه آمریکا در واکنش به سخنان میشل اوباما همسر باراک اوباما رئیس جمهور سابق این کشور دو پیام توییتری منتشر کرد.

بانوی اول سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۷ آمریکا در نشست کنوانسیون ملی حزب دموکرات که قرار است به طور رسمی طی هفته جاری جو بایدن را به عنوان نامزد این حزب در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر (۱۳ آبان) اعلام کند، سخنرانی کرد و در آن ضمن اعلام حمایت از بایدن به انتقاد شدید از دونالد ترامپ پرداخت.

میشل اوباما بارها در این سخنرانی توانایی ترامپ برای انجام وظایف ریاست جمهوری را زیر سوال برد و به عملکرد چند ساله او در کاخ سفید تاخت.

ترامپ در توییتر به این سخنرانی واکنش نشان داد و با مخاطب قرار دادن حساب کاربری میشل اوباما پاسخ او را داد.

رئیس‌جمهور آمریکا نوشت: «یک نفر لطفا به میشل اوباما توضیح دهد اگر عملکرد باراک اوباما شوهرت نبود، دونالد ترامپ در اینجا ،کاخ سفید زیبا حضور نمی‌داشت. یک دلیل خوب برای تایید بسیار دیر و بدون اشتیاق (میشل اوباما) از بایدن این بود که او گزینه‌ای بود که خیلی دیر به ذهن خطور می‌کرد و دولت من و من بزرگترین اقتصاد تاریخ هر کشوری را ساخت و این باعث ناراحتی او شد».

به گفته رئیس‌جمهور آمریکا، او و دولتش «جان میلیون‌ها نفر را نجات دادند و اکنون من دارم حتی یک اقتصاد بزرگتر از آنچه قبلا درست کردم، ایجاد می‌کنم. مشاغل دارند شکوفا می شوند، (بورس) نسدگ همین حالا هم در رکوردی بالا قرار دارد و بقیه چیزها هم دنبالش خواهند آمد. فقط بنشینید و تماشا کنید».

 
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر