کد خبر: 90109
A

در همایش ملی جمهوری‌خواهان چه گذشت / مجری فاکس نیوز تجسم عینی ترامپیسم !/ ویدئو

کیمبرلی گیلفویل مجری سابق فاکس‌نیوز و دوست فعلی پسر دونالد ترامپ است. سخنرانی او در شب اول همایش ملی جمهوری‌خواهان با تُن بسیار بالا و در برابر سالنی خالی از جمعیت، تصویری عجیب از همایش جمهوری‌خواهان و شاید کمپین انتخاباتی ترامپ نشان داد. گیلفویل درسخنرانی‌اش درباره اصلیت پورتوریکویی مادرش و رویای آمریکایی صحبت کرد و هشدار داد که دموکرات‌ها مردم را شست‌وشوی مغزی می‌دهند و خانواده‌ها را نابود می‌کنند: «نگذارید بر شما چیره شوند.»

در همایش ملی جمهوری‌خواهان چه گذشت / مجری فاکس نیوز تجسم عینی ترامپیسم !/ ویدئو

 به گزارش سایت دیده بان ایران؛ همایش ملی جمهوری‌خواهان در حال برگزاری است و در دومین شب خود با سخنرانی ملانیا ترامپ و مایک پمپئو همراه بود. در حالی که سخنرانی پمپئو از قدس و بخش‌های دیگری از شب دوم همایش جمهوری‌خواهان به گفته برخی منتقدان عجیب و خارق عادت بوده، آنچه از این همایش شبکه‌های اجتماعی را پر کرده، تصویر و نام یک نفر است؛ «کیمبرلی گیلفول».

همایش جمهوری خواهان

 

فریاد رو به سالن خالی

کیمبرلی گیلفویل مجری سابق فاکس‌نیوز و دوست فعلی پسر دونالد ترامپ است. سخنرانی او در شب اول همایش ملی جمهوری‌خواهان با تُن بسیار بالا و در برابر سالنی خالی از جمعیت، تصویری عجیب از همایش جمهوری‌خواهان و شاید کمپین انتخاباتی ترامپ نشان داد.

کیمبرلی گیلفویل

ساعت اول همایش انتخاباتی جمهوری‌خواهان در دوشنبه‌شب، شامل دفاع از تمدن غربی، تاثیر هیدروکسی کلروکین در درمان کووید-۱۹ (که قبلاً توسط پزشکان رد شده)، داستان‌هایی از اینکه چطور دموکرات‌ها همچنان سیاه پوستان را از نظر ذهنی برده نگه داشته اند و تقبیح ویروس چینی بود. در این بین از رئیس‌جمهور ترامپ هم به خاطر کنار گذاشتن زندگی لوکس خود برای حاکمیت بر مردم قدردانی شد.

یکی از سخنرانان شب اول مارک و پاتریشیا مک‌کلاسکی بودند، زن و شوهری که وقتی معترضان ضد نژادپرستی در زمان اعتراضات به نزدیک خانه‌شان رسیدند، به روی آنها اسلحه کشیدند. زوج مسن دیگری نیز در یک ویدئو خواستار این بودند که «این ملت همچنان چراغ امید جهان باقی بماند.»

 

همایش جمهوری خواهان

 

همچنین سخنانی در مورد نژادپرست نبودن دونالد ترامپ و هشدار به رأی‌دهندگان سفیدپوست در مورد خطر دموکرات‌ها برای ساکنین حومه شهرها نیز گفته شد.

 

نقطه عطف شب اول همایش

 

با این حال، در میان همه این سخنرانی‌ها کیمبرلی گیلفویل مجری سابق فاکس‌نیوز و دوست فعلی پسر ترامپ توانست بخش برجسته (مهم) مراسم باشد.

 

گیلفویل به آرامی تبدیل به یکی از شخصیت‌های اصلی حفظ و ترویج ترامپیسم در آمریکا شده است. این هفته جیسون زنگرل در مجله تایمز شرح داد که گیلفویل و ترامپ جونیور چطور با وجود پاندمی، بحران اقتصادی و اعتراضات مدنی تبدیل به نیرویی قوی در جمع‌آوری پول برای کمپین ترامپ شده‌اند.

 

ترامپ جونیور

 

در اوایل ماه مارس در مهمانی بزرگی که در پالم بیچ فلوریدا با حضور ترامپ برای تولد گیلفویل گرفته شده بود، در حالی که مهمانان آهنگ «تولدت مبارک» را می‌خواندند، گیلفویل فریاد زد «۴ سال دیگر»! اشاره به پیروزی ترامپ در انتخابات.

 

۶ دقیقه سخنرانی با فریاد

 

دوشنبه‌شب اما گیلفویل چیزهای دیگری را نیز فریاد زد. او صبح همان روز قبل از همایش کمپین ترامپ در جواب خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا راجع به کامالا هریس معاون بایدن صحبت خواهد کرد یا نه، پاسخ درستی نداده بود.

 

در عوض او سخنرانی کوتاهی انجام داد که ممکن است سخنرانی با «تُن صدای بالا» توصیف شود: «آنها می‌خواهند این کشور و همه چیزهایی که برایشان جنگیده‌ایم و برای ما ارزشمند هستند را نابود کنند. آنها می‌خواهند آزادی شما را بدزدند. آنها می‌خواهند آنچه می‌بینید، باور دارید و فکر می‌کنید را کنترل کنند تا بتوانند زندگی شما را کنترل کنند! آنها می‌خواهند شما را اسیر ایدئولوژی لیبرال، ضعیف، وابسته و قربانی خود کنند تا جایی که دیگر خودتان یا این کشور را به خاطر نیاورید.»

سخنرانی گیلفویل ۶ دقیقه ادامه داشت.

در مراسم دوشنبه‌شب چارلی کرک و مت گاتز نماینده کنگره نیز سخنرانی کردند. دو شب دیگر از همایش ملی حزب جمهوری‌خواه باقی مانده و نظرسنجی‌ها تاثیر این سخنرانی‌ها بر مردم را روشن خواهد کرد.

بهترین‌ها در راه هستند!

گیلفویل درسخنرانی‌اش درباره اصلیت پورتوریکویی مادرش و رویای آمریکایی صحبت کرد و هشدار داد که دموکرات‌ها مردم را شست‌وشوی مغزی می‌دهند و خانواده‌ها را نابود می‌کنند: «نگذارید بر شما چیره شوند.»

 

گیلفویل

گیلفویل در پایان سخنرانی‌اش دستان خود را بالا برد و فریاد زد: «بهترین‌ها هنوز در راه هستند!»

منبع: اعتماد آنلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر