کد خبر: 90115
A

ترامپ: جو بایدن ممکن است معتاد به مواد مخدر باشد؛ باید قبل از مناظرات آزمایش اعتیاد بدهد

تارنمای هیل گزارش داد؛ دونالد ترامپ به به اعتیاد جو بایدن مشکوک شده و گفته است: در ماه مارس شاهد بهبود ناگهانی عملکرد جو بایدن در مناظرات دور مقدماتی انتخابات با برنی سندرز بودیم باید در نظر داشت که نامزد دموکرات ها به دلیل سن بالا و فراموشی برخی کلمات را درست تلفظ نمی کند و به همین علت او باید قبل از مناظرات انتخاباتی آزمایش مواد مخدر بدهد.

ترامپ: جو بایدن ممکن است معتاد به مواد مخدر باشد؛ باید قبل از مناظرات آزمایش اعتیاد بدهد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ تارنمای خبری هیل گزارش داد، «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا بامداد پنجشنبه در گفت‌وگویی اختصاصی با روزنامه واشنگتن اگزماینر گفته است که «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری در مناظرات درون‌حزبی بسیار بد عمل کرده، اما ناگهان در آخرین مناظره خیلی خوب ظاهر شده است.

 

ترامپ تاکید کرد که بایدن رقیب دموکرات او در مناظره‌های درون حزبی با دیگر نامزدهای حزب دموکرات "بسیار بد و غیرمنسجم" مباحثه کرد، اما در آخرین مناظره خود که با «برنی سندرز» سناتور ایالت ورمونت داشت، خیلی خوب و منسجم مناظره کرده است.

 

رییس جمهوری آمریکا افزود که به علت پیشرفت ناگهانی در توانمندی مناظره بایدن، می‌خواهد درخواست کند که پیش از شروع مناظرات میان او و بایدن، تست مواد مخدر از او گرفته شود؛ اما نگفت که چنین درخواستی از کدام نهاد باید انجام شود.

ترامپ افزود: باید در نظر داشت که نامزد دموکرات ها به دلیل سن بالا و فراموشی برخی کلمات را درست تلفظ نمی کند

 

اولین مناظره میان ترامپ و بایدن برای ماه آینده میلادی برنامه‌ریزی شده و در دانشگاه «کِیس وسترن رزرو» کلیولند انجام می‌شود. این مناظره پیشتر قرار بود در دانشگاه نوتردام برگزار شود، اما این دانشگاه از میزبانی انصراف داد.

 

ترامپ بارها بایدن را به سخره گرفته و او را به دلیل اشتباهات لفظی و عدم انسجام در سخنانش مورد انتقاد قرار داده است.

 

هر دو حزب دموکرات و جمهوریخواه نامزدهای نهایی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری رسما انتخاب و مراسم رسمی برای آن برگزار کرده‌اند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر