کد خبر: 90284
A

انفجارهای همزمان در ابوظبی و دبی همزمان با اولین پرواز تل‌آویو به امارات

رسانه‌های خارجی از وقوع دومین انفجار و همزمان با انفجار ابوظبی این بار در شهر دبی خبر دادند. این انفجارها چند زخمی و یک کشته برجای گذاشته است

انفجارهای همزمان در ابوظبی و دبی همزمان با اولین پرواز تل‌آویو به امارات

به گزارش دیده بان ایران؛ اسپوتنیک به نقل از رسانه‌های امارات اعلام کرد که این کشور امروز شاهد دومین انفجار بود. گفته می‌شود همزمان با وقوع انفجاری در یک رستوران در شهر ابوظبی، صبح امروز انفجاری دیگر در رستورانی در شهر دبی صورت گرفته است. انفجار ابوظبی ناشی از منفجر شدن کپسول گاز بوده و در یکی از شعبه‌های رستوران زنجیره‌ای «کی اف سی» در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی ابوظبی رخ داد. در نتیجه این انفجار شماری از کارکنان این رستوران زخمی شده و گفته می‌شود یک نفر نیز کشته شده است.

این انفجار در حالی صورت گرفت که امروز نخستین پرواز مستقیم میان رژیم صهیونیستی و امارات در چارچوب توافقنامه عادی‌سازی روابط میان تل آویو و ابوظبی صورت گرفت.

پلیس امارات مدعی شد؛ انفجار ابوظبی ناشی از نشت گاز بود. پلیس امارات متحده عربی در بیانیه‌ای انفجار در یک رستوران در ابوظبی را ناشی از نشست گاز اعلام کرد.

به نوشته وبگاه شبکه الغد، در این بیانیه آمده است که پس از انفجار در خیابان «راشد بن سعید» در ابوظبی تعدادی در سطوح مختلف زخمی شده‌اند. آمار دقیق مجروحین تا کنون اعلام نشده است. طبق این بیانیه پس از اعلام خبر انفجار، مرکز فرماندهی و کنترل پلیس ابوظبی وارد عمل شد و همزمان نیروهای یگان واکنش سریع مرکز مدیریت حوادث و امنیت عمومی در پلیس، ساختمان را تخلیه کردند.

روزنامه اماراتی «البیان» نیز نوشت که این انفجار خسارت‌های مادی زیادی به ساختمان رستوران آمریکایی KFC وارد کرده است. رستورانی که در نزدیکی فرودگاه ابوظبی قرار دارد. فرودگاهی که تا ساعاتی دیگر میزبان اولین هواپیمای رژیم صهیونیستی از مبدأ تل آویو خواهد بود.

منبع: پانا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر