کد خبر: 90961
A

داماد ترامپ: عربستان و بحرین با عبور تمام پروازهای اسرائیل از آسمان خود موافقت کردند، نه فقط پروازها با مقصد یا مبدأ امارات

داماد و مشاور ارشد رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که عربستان و بحرین با عبور تمام پروازهای اسرائیل از حریم هوایی خود به سمت شرق موافق هستند.

داماد ترامپ: عربستان و بحرین با عبور تمام پروازهای اسرائیل از آسمان خود موافقت کردند، نه فقط پروازها با مقصد یا مبدأ امارات

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ داماد و مشاور ارشد رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که عربستان و بحرین با عبور تمام پروازهای اسرائیل از حریم هوایی خود به سمت شرق موافق هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، داماد و مشاور ارشد رئیس جمهور آمریکا از موافقت منامه و بحرین با عبور تمام پروازهای رژیم صهیونیستی از حریم هوایی این دو کشور خبر داد.

به نوشته روزنامه جروزالم پست، «جرد کوشنر» گفت: عربستان و بحرین نه تنها به پروازها با مقصد یا مبدا امارات، بلکه به تمام پروازهای اسرائیل اجازه عبور از حریم هوایی خود را خواهند داد.

وی ضمن تشکر از «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه سعودی و «محمد بن زاید» ولیعهد ابوظبی برای صدور اجازه پروازهای رژیم صهیونیستی، این موضوع را یک میان بر مهم برای پروازهای این رژیم به سمت شرق برشمرد.

کوشنر همچنین با این ادعا که بسیاری از مردم منطقه در حال از دست دادن صبر خود درباره موضع سران فلسطین هستند، بازگشت رهبران فلسطینی به میز مذاکرات را خواستار شد.

وی در عین حال اقدام اتحادیه عرب در محکوم نکردن عادی سازی روابط بین ابوظبی و تل آویو را نشانه «تحولی مهم» در منطقه عنوان کرد.

مشاور ترامپ درباره فروش جنگنده ای اف-۳۵ به امارات هم گفت که این موضوع تحت بررسی قرار دارد.

گفتنی است که امارات و رژیم صهیونیستی به تازگی از عادی سازی روابط بین دو طرف خبر دادند و قرار است توافق نهایی در این خصوص به زودی در واشنگتن امضا شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر