کد خبر: 91180
A

ترامپ: بایدن اقتصاد آمریکا را به ورطه سقوط می‌کشاند

رئیس جمهور آمریکا در همایش انتخاباتی خود در شهر هندرسون ایالت نوادا بار دیگر جو باید، نامزد حزب دموکرات را به باد انتقاد گرفت و تصویر تیره‌ای از ریاست جمهوری احتمالی بایدن ترسیم کرد. او در اظهارات خود نامزد دموکرات‌ها را فردی بیمار و فاقد هوش توصیف کرد و گفت: من فکر نمی‌کنم که او برنامه‌ای داشته باشد. افرادی که او را به اطراف هل می‌دهند، به کشور ما اعتقادی ندارند.

ترامپ: بایدن اقتصاد آمریکا را به ورطه سقوط می‌کشاند

 به گزارش سایت دیده بان ایران؛ رئیس جمهور آمریکا در همایش انتخاباتی خود در شهر هندرسون ایالت نوادا بار دیگر جو باید، نامزد حزب دموکرات را به باد انتقاد گرفت و تصویر تیره‌ای از ریاست جمهوری احتمالی بایدن ترسیم کرد.

او در اظهارات خود نامزد دموکرات‌ها را فردی ضعیف و و فاقد هوش توصیف کرد و گفت: من فکر نمی‌کنم که او برنامه‌ای داشته باشد. افرادی که او را به اطراف هل می‌دهند، به کشور ما اعتقادی ندارند.

رئیس جمهور آمریکا در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد اقتصاد آمریکا را در مسیر رشد قرار داده و در صورتی که بایدن پیروز انتخابات سوم نوامبر باشد، اقتصاد شاهد سقوطی خواهد بود که آمریکا تاکنون آن را تجربه نکرده است.

وی دستاورد‌های اقتصادی خود را به خصوص در دوره شیوع بیماری کرونا ستود و مدعی شد آمریکا کوچکترین انقباض اقتصادی را در میان کشور‌های غربی متحمل نشده است. وی همچنین مدعی شد بایدن اشتغال را از بین می‌برد.

ترامپ گفت: بدون تدابیر دولت وی احتمال تلفات ناشی از ویروس کرونا در سراسر آمریکا به دو و نیم تا سه میلیون نفر می‌رسید.

ترامپ در بخش دیگری از اظهاراتش نسبت به پیروزی جمهوری خواهان در انتخابات مجلس نمایندگان آمریکا ابراز امیدواری کرد و گفت: مردم نمی‌توانند نانسی پلوسی، رئیس اکثریت دموکرات‌های مجلس نمایندگان را تحمل کنند.

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر