کد خبر: 91637
A

زنی که قصد ترور ترامپ را داشت بازداشت شد

مسئولان پلیس آمریکا امروز (دوشنبه) از بازداشت فرستنده نامه حاوی سم مهلک و خطرناک «رایسین» برای «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور ایالات متحده خبر دادند. به نوشته وبگاه شبکه «سی‌اِن‌اِن»، این شخص که یک زن است، حین تلاش برای ورود به خاک آمریکا از طریق مرز کانادا با ایالت نیویورک، بازداشت شده و اکنون مورد بازجویی قرار دارد.

زنی که قصد ترور ترامپ را داشت بازداشت شد

به گزارش سایت دبده بان ایران؛ مسئولان پلیس آمریکا امروز (دوشنبه) از بازداشت فرستنده نامه حاوی سم مهلک و خطرناک «رایسین» برای «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور ایالات متحده خبر دادند.

به نوشته وبگاه شبکه «سی‌اِن‌اِن»، این شخص که یک زن است، حین تلاش برای ورود به خاک آمریکا از طریق مرز کانادا با ایالت نیویورک، بازداشت شده و اکنون مورد بازجویی قرار دارد.

بر این اساس، دادستان‌های شهر واشنگتن قرار است امروز علیه این زن - که هنگام بازداشت همراه خود سلاح گرم نیز داشته است - اعلام جرم کنند.

یک منبع مطلع با تحقیقات به سی‌ان‌ان گفته که این نامه از محله «سن هیوبرت» واقع در شهر «کِبِک» کانادا ارسال شده و حاوی پودری با ویژگی‌های سم رایسین بوده است.

این شبکه پیشتر گزارش داده بود بر روی این بسته دو بار آزمایش انجام شده تا وجود سم مذکور در آن تایید شود. تمام نامه‌های ارسالی برای کاخ سفید پیش از وارد شدن به این مجموعه، در ساختمانی بیرون از محوطه جمع‌آوری و بازرسی می‌شوند

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر