کد خبر: 92503
A

پیام‌های هشدارآمیز نیویورک‌تایمز به حزب دموکرات/به این پنج دلیل ترامپ رای می آورد!

توماس ادسال کارشناس مسائل سیاسی-اجتماعی آمریکا در مقاله‌ای برای نیویورک‌تایمز با عنوان «پنج موردی که بایدن و متحدانش باید نگران‌شان باشند»، نوشت: جالب اینجاست که آرای حومه‌شهری احتمالاً یکی از این موارد نیست.

پیام‌های هشدارآمیز نیویورک‌تایمز به حزب دموکرات/به این پنج دلیل ترامپ رای می آورد!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ توماس ادسال کارشناس مسائل سیاسی-اجتماعی آمریکا در مقاله‌ای برای نیویورک‌تایمز با عنوان «پنج موردی که بایدن و متحدانش باید نگران‌شان باشند»، نوشت: جالب اینجاست که آرای حومه‌شهری احتمالاً یکی از این موارد نیست. 

ادسال در ابتدای این مقاله تحلیلی مهم که حاوی پیام‌های هشدارآمیزی به سران حزب دموکرات است نوشت: برتری مداوم جو بایدن نسبت به دونالد ترامپ در نظرسنجی‌ها، پیروزی وی در انتخابات را تضمین نمی‌کند؛ چراکه بطور خلاصه:

اول، نشانه هایی وجود دارد حاکی از اینکه پایگاه اصلی حامیان ترامپ - سفیدپوستان فاقد مدرک دانشگاهی - نسبت به پایگاه‌های اجتماعی مهم دموکرات، از انرژی و تعهد بیشتری برای رای دادن در انتخابات پیش رو برخوردار هستند. و همچنین شواهدی وجود دارد که نظرسنجی‌ها این مسئله را منعکس نمی‌کنند.

دوم، لاتین‌تبارها، که در نتیجه نهایی چندین ایالت مهم - به عنوان مثال آریزونا و فلوریدا - نقش کلیدی دارند، حمایت کمتری از بایدن نسبت به نامزدهای پیشین حزب دموکرات نشان داده‌اند. به نظر می رسد بسیاری از رأی دهندگان اسپانیایی‌تبار در برابر هر کارزاری که آنها را به عنوان "مردم رنگین پوست" تعریف کند، مقاومت نشان می‌دهند.

سوم، انتظار می رود رای‌گیری غیرحضوری در میان دموکرات‌ها به مراتب بیشتر از جمهوری خواهان مورد استقبال واقع شود و این آراء بسیار بیشتر از آراء حضوری در معرض خطر ابطال قرار دارند.

چهارم، در نظرسنجی آرای کنگره‌ای دموکرات-جمهوری‌خواهان -پرسش درباره تمایل افراد برای به رای دادن به نامزد جمهوری‌خواه یا دموکرات در انتخابات کنگره- از اوایل ماه جولای دموکرات‌ها با بیش از ۱۰ واحد درصد از جمهوری‌خواهان پیش بودند، اما از آن زمان تا کنون این برتری به تنها ۶ واحد درصد کاهش یافته است.

پنجم، مناظره‌های انتخاباتی در روزها و هفته‌های آینده، توانایی جو بایدن برای مقاومت در برابر حملات ناجوانمردانه و فریبکارانه دونالد ترامپ را در سه نبرد ۹۰ دقیقه‌ای به بوته آزمایش خواهد گذاشت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر