کد خبر: 92580
A

کاخ سفید: ترامپ احتمالا امروز از بیمارستان مرخص می‌شود

رئیس کارکنان کاخ سفید گفت دولت آمریکا خوشبین است که رئیس‌جمهور این کشور بتواند بعد از چند روز حضور در بیمارستان، امروز به کاخ سفید بازگردد.

کاخ سفید: ترامپ احتمالا امروز از بیمارستان مرخص می‌شود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ «مارک میدوز» رئیس کارکنان کاخ سفید امروز دوشنبه گفت دولت آمریکا خوشبین است که رئیس‌جمهور این کشور امروز بتواند از بیمارستان مرخص شود و به کاخ سفید بازگردد.

به گزارش شبکه «فاکس نیوز»، وی افزود در ساعات شب وضعیت سلامتی ترامپ بهبود پیدا کرد و او آماده است به برنامه عادی کاری خود ادامه دهد.

میدوز در ادامه گفت: تصمیم درباره مرخص شدن رئیس‌جمهور آمریکا اواخر رو دوشنبه (به وقت آمریکا) با مشورت بین ترامپ با تیم پزشکی‌اش اتخاذ خواهد شد.

پیشتر «شان کانلی» پزشک ترامپ گفته بود در صورتی که روند بهبودی رئیس‌جمهور ادامه یابد وی فردا یا پس فردا (دوشنبه یا سه‌شنبه) از بیمارستان مرخص خواهد شد. 

روز جمعه، تست کرونای ترامپ و همسرش ملانیا مثبت اعلام شد و پس از آن نیز گزارش‌هایی از ابتلای دستکم ۹ تن از کارکنان و خبرنگاران و نمایندگان کنگره که در کاخ سفید حضور داشتند نیز مورد تأیید قرار گرفت. بامداد شنبه نیز رسانه‌های آمریکایی از انتقال رئیس‌جمهور آمریکا به بیمارستان نظامی والتر رید خبر دادند و درمان وی در این بیمارستان آغاز شد.

رئیس‌جمهور آمریکا بامداد یکشنبه با انتشار پیام ویدئویی در صفحه توئیتر خود گفته بود که حال وی خوب است و به زودی بر می‌گردد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر