کد خبر: 93098
A

گاف وحشتناک جو بایدن: در رقابت انتخاباتی سنا هستیم!/ ترامپ: زوال عقل "جو" در حال بحرانی شدن است

جو بایدن کاندیدای حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یک اشتباه یا فراموشی جنجالی کاندیدای انتخابات مجلس سنا نامید. همین موضوع موجب شگفتی فعالان سیاسی در آمریکا شد

گاف وحشتناک جو بایدن: در رقابت انتخاباتی سنا هستیم!/ ترامپ: زوال عقل "جو" در حال بحرانی شدن است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا به فراموشی «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا واکنش نشان داد.

ترامپ در واکنش، بایدن را به داشتن زوال عقل متهم کرد و نوشت: میت (رامنی) نمی تواند از این موضوع هیجان زده شود! جو (بایدن) دیروز هم (دوباره) گفت برای سنای آمریکا رقابت می کند و به طور کامل فراموش کرد کجاست (ایالت اشتباه!). جو هرگز آدم خوب و مهربانی نبوده، بنابراین برای ایالات متحده پذیرش غیرقابل قبول بودن "زوال عقل" بدیهی و در حال وخیم شدن او راحت تر است!

بایدن روز گذشته هنگام رفتن به اوهایو برای شرکت در تجمع انتخاباتی، در پاسخ به سوالی درباره لزوم در نظر گرفتن اعتقاد قاضی پیشنهادی ترامپ برای پُست خالی «دیوان عالی» این کشور، در توضیحات برای رد کردن این نظر به مشکل برخورد و نام سناتور «میت رامنی» (نامزد حزب جمهوری خواه در رقابت های سال ۲۰۱۲ در مقابل باراک اوباما و فرماندار سابق) را به خاطر نیاورد و همچنین بار دیگر به اشتباه رقابت برای ریاست جمهوری را رقابت برای سنا خواند.

بایدن گفت: شاید به خاطر بیاورید، من وقتی در حال رقابت در مقابل سناتوری که مورمون بود، فرماندار (؟) به دردسر افتادم. اعتقاد هیچ کس نباید مورد پرسش قرار بگیرد.

این اولین بار نیست بایدن به اشتباه از رقابت برای سنا می گوید. در ماه فوریه هم در یک رویداد حزب دموکرات در کارولینای جنوبی او به اشتباه به جای رقابت برای ریاست جمهوری از رقابت برای سنا گفت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر