کد خبر: 93470
A

پذیرش شهروندی آلمان مرد لبنانی، به دلیل خودداری از دست دادن با یک زن رد شد

یک مرد مسلمان با خودداری از فشردن دست یک مقام زن، که مدرک تابعیت آلمان را به وی می داد، از دریافت این تابعیت محروم گردید. این مرد قبلاً آزمون خاص برای کسب تابعیت آلمان را با با موفقیت سپری کرده بود. بر اساس حکم یک دادگاه در آلمان، کسی که به دلیل طرز فکر بنیادگرایانه، دست دادن با زنان را رد می کند، نمی‌تواند شهروندی آلمانی را به دست آورد. به این دلیل دادگاه تقاضای شهروندی این مرد لبنانی را رد کرد.

پذیرش شهروندی آلمان مرد لبنانی، به دلیل خودداری از دست دادن با یک زن رد شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ بر اساس حکم یک دادگاه در آلمان، کسی که به دلیل طرز فکر بنیادگرایانه، دست دادن با زنان را رد می کند، نمی‌تواند شهروندی آلمانی را به دست آورد. به این دلیل دادگاه تقاضای شهروندی این مرد لبنانی را رد کرد.

این دادگاه در شهر منهایم اعلام کرد که طرزفکر این مرد نمی‌تواند تضمین کند که او خود را مطابق شرایط زندگی در آلمان وفق می دهد. این مرد پیش از آن علیه رد شدن تقاضایش توسط یک اداره ناحیه آلمان، در برابر محکمه اداری شهر اشتوتگارت بدون موفقیت اقامه دعوا کرده بود.

بر اساس گزارش دادگاه، این مرد دست دادن با هر زنی را رد کرده بود، زیرا از دید او، زنان جنسیت دیگری دارند و در نتیجه دست دادن با آنها برای یک مرد تهدیدی برای اغوای جنسی و یا عمل غیر اخلاقی می‌باشد.

براساس گزارش محکمه، این مرد از سال ۲۰۰۲ به این سو به صورت قانونی در آلمان زندگی می‌کند و در یک کلینیک پزشک است.

پیش از آن، این مرد در آغاز تسلیم شدن سند شهروندی در سال ۲۰۱۵، از دست دادن با خانمی که مسئول بررسی تقاضایش بود، خودداری کرده بود.

جلسه شفاهی دادگاه در تابستان امسال انجام شد، اما حکم دادگاه  برای جوانب به تازگی‌ها اعلام شد. دادگاه اداری شهر منهایم، به تجدید نظر در حکم اجازه داده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر