کد خبر: 93759
A

تحریم جدید آمریکا علیه ایران به دلیل دخالت در انتخابات آمریکا؛ سفیر سابق ایران در بغداد، بیان رسانه گستر، اتحادیه رسانه های مجازی، اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی

وزارت خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد، ایرج مسجدی، سفیر ایران در بغداد را به دلیل عضویت و ارتباط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست تحریم‌ها قرار داده است. همچنین در بیانیه وزارت خزانه‌داری آمریکا شرکت «بیان رسانه گستر»، «اتحادیه بین‌المللی رسانه‌های مجازی» و «اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی» تحت تحریم قرار گرفتند.

تحریم جدید آمریکا علیه ایران به دلیل دخالت در انتخابات آمریکا؛

سفیر سابق ایران در بغداد، بیان رسانه گستر، اتحادیه رسانه های مجازی، اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی
به گزارش سایت دیده بان ایران؛ وزارت خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد، ایرج مسجدی، سفیر ایران در بغداد را به دلیل عضویت و ارتباط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست تحریم‌ها قرار داده است.
همچنین در بیانیه وزارت خزانه‌داری آمریکا شرکت «بیان رسانه گستر»، «اتحادیه بین‌المللی رسانه‌های مجازی» و «اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی» تحت تحریم قرار گرفتند. 

 

وزارت خزانه‌داری آمریکا علاوه بر تحریم ۳ سازمان رسانه‌ای ایران به بهانه دخالت در انتخابات آمریکا اطلاعات تحریمی مربوط به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی قدس سپاه را هم به‌روزرسانی کرده است. 

 

در بیانیه وزارت خزانه‌داری، «فرمان اجرایی شماره ۱۳۴۸۴» که مربوط به تحریم عاملان ادعایی دخالت در انتخابات آمریکا است به بهانه‌های تحریمی این دو ۲ نهاد ایرانی اضافه شده است. 

 

همچنین وزارت خزانه‌داری آمریکا «نبیل فاروق» و «حسن البغدادی» از اعضای ارشد حزب‌الله لبنان را در فهرست تحریم‌ها قرار داد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر