کد خبر: 95216
A

آسوشیتدپرس: برای اولین بار در تاریخ، یک زن وزیر دفاع آمریکا می‌شود

خبرگزاری آسوشیتد پرس روز شنبه به نقل از منابع نزدیک به جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که از سوی رسانه‌های آمریکایی به عنوان برنده انتخابات و رئیس‌جمهور منتخب آمریکا معرفی شده است اعلام کرد که بایدن قصد دارد «میشل فلورنوی» را به عنوان وزیر دفاع آینده آمریکا به کنگره معرفی کند. در صورت قطعی شدن انتصاب میشل فلورنوی به سمت وزیر دفاع آمریکا، وی اولین زنی در تاریخ آمریکا خواهد بود که به این سمت منصوب می‌شود.

آسوشیتدپرس: برای اولین بار در تاریخ، یک زن وزیر دفاع آمریکا می‌شود

 به گزارش سایت دیده بان ایران؛ خبرگزاری آسوشیتد پرس روز شنبه به نقل از منابع نزدیک به جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که از سوی رسانه‌های آمریکایی به عنوان برنده انتخابات و رئیس‌جمهور منتخب آمریکا معرفی شده است اعلام کرد که بایدن قصد دارد «میشل فلورنوی» را به عنوان وزیر دفاع آینده آمریکا به کنگره معرفی کند.

در صورت قطعی شدن انتصاب میشل فلورنوی به سمت وزیر دفاع آمریکا، وی اولین زنی در تاریخ آمریکا خواهد بود که به این سمت منصوب می‌شود.

البته میشل فلورنوی با حضور در رده‌های بالای وزارت دفاع آمریکا چندان بیگانه نیست؛ وی در دولت اول باراک اوباما به مدت سه سال معاون وزیر دفاع آمریکا در امور سیاست‌گذاری بوده است.

آسوشیتد پرس از میشل فلورنوی به عنوان یک «چهره میانه‌رو» نام برده است، اما اظهارات وی در گزارشی تحت عنوان «گسترش قدرت آمریکا» که در سال 2016 منتشر شد نشان می‌دهد که وی چندان هم میانه‌رو نیست!

فلورنوی در این گزارش خواستار افزایش بودجه نظامی آمریکا، انتقال سلاح به اوکراین و آموزش نیروهای اوکراینی برای مقابله با روسیه و تشدید دخالت نظامی آمریکا در عراق و سوریه شده بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر