کد خبر: 95512
A

یکی از رهبران گروه تروریستی ''جیش العدل'' در پاکستان کشته شد

رسانه های پاکستانی گزارش دادند که نیروهای این کشور در جریان یک درگیری ''ملا عمر'' عضو ارشد گروه تروریستی ''جیش العدل'' را که در عملیات‌هایی تروریستی علیه ایران مشارکت داشته، از پای درآورده‌اند.

یکی از رهبران گروه تروریستی ''جیش العدل'' در پاکستان کشته شد

به گزارش دیده بان ایران، روزنامه Dawn پاکستان نوشت: ملا عمر تروریستی که دولت ایران برای مدتی طولانی او را تحت تعقیب قرار داده بود و دو پسر او روز سه شنبه در درگیری در شهر تربت پاکستان کشته شده اند. 

بنا به نوشته این روزنامه پاکستانی، پلیس اعلام کرده است که این تروریست در شهر تربت مخفی شده بود که یک گشتی پلیس در یک گشت زنی عادی به خودرویی در این منطقه هشدار توقف می دهد اما سرنشینان آن سعی در می کنند فرار می کنند و به سمت نیروهای پاکستانی تیراندازی کرده اند. 
بنا بر این گزارش: پلیس خودرو را تعقیب کرده و به سمتشان تیراندازی می کند. تیراندازی شدید مدتی ادامه می یابد تا این که سه سرنشین خودرو کشته می شوند. 

ستار رانجو افسر پلیس پاکستانی به روزنامه دان گفت: این سه نفر که در جریان تیراندازی کشته شدند، به خاطر آدم ربایی، کشتن نیروهای ایرانی و دیگر فعالیت های خرابکارانه برای مدتی طولانی تحت تعقیب دولت ایران بودند. 

پلیس جسد ملاعمر و دو پسرش به را به بیمارستان شهر تربیت منتقل کرده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر