کد خبر: 95620
A

تیم حقوقی ترامپ: بیش از ۶۸۸ هزار رأی تقلبی تنها در پنسیلوانیا به نفع بایدن شمارش شده/ شهر مدیسن آرای شمارش شده از جمعیت بیشتر بوده است

تیم حقوقی ترامپ در کنفرانس مطبوعاتی خود به تشریح وضعیت پرونده تقلب در انتخابات آمریکا پرداخت و گفت: بیش از ۶۰ شاهد زنده و قسم خورده تنها در پیتزبورگ پنسیلوانیا برای دادگاه آماده شهادت هستند. بیش از ۶۸۸ هزار رأی تقلبی تنها در پنسیلوانیا به نفع بایدن شمارش شده است. در سطح شهر میشیگان کامیون های حمل غذا را که از آنها برای نقل و انتقال آرای بایدن استفاده شده توسط دوربین های ترافیک در محل اخذ آرا کنترل کردیم هر جا دموکرات‌ها احساس می کردند از آرای ترامپ عقب افتاده اند هر رای بایدن را چندین بار حساب می کردند در شهر پیتزبورگ ۱۵ هزار بار این تقلب دیده شده است.

 تیم حقوقی ترامپ: بیش از ۶۸۸ هزار رأی تقلبی تنها در پنسیلوانیا به نفع بایدن  شمارش شده/ شهر مدیسن آرای شمارش شده از جمعیت بیشتر بوده است
به گزارش سایت دیده بان ایران به نقل از  فاکس نیوز، تیم حقوقی ترامپ در کنفرانس مطبوعاتی خود به تشریح وضعیت پرونده تقلب در انتخابات آمریکا پرداخت و گفت: بیش از ۶۰ شاهد زنده و قسم خورده تنها در پیتزبورگ پنسیلوانیا برای دادگاه آماده شهادت هستند. بیش از ۶۸۸ هزار  رأی تقلبی تنها در پنسیلوانیا به نفع بایدن  شمارش شده است.

در سطح شهر میشیگان کامیون های حمل غذا را که از آنها برای نقل و انتقال آرای بایدن استفاده شده توسط دوربین های ترافیک در محل اخذ آرا کنترل کردیم

هر جا دموکرات‌ها احساس می کردند از آرای ترامپ عقب افتاده اند هر رای بایدن را چندین بار حساب می کردند در شهر پیتزبورگ ۱۵ هزار بار این تقلب دیده شده است. 

در ایالت ویسکانسین  در شهر مدیسن آرای شمارش شده خیلی بیشتر از واجدین شرایط رای در آن شهر بوده بیش از  دو برابر جمعیت حتی با شمارش کودکان! ایالت نیو مکزیکو و  ویرجینیا  هم به لیست شکایت خود اضافه کرده ایم.

شواهد گسترده از فساد دموکرات‌ها در نوادا و اریزونا همچنان به دست ما می رسد که فورا رسیدگی خواهیم کرد. اصلا اجازه نمی دهم سیستم شمارش آرا ، آمریکای ما را به ونزوئلایی دیگری تبدیل کند..ترامپ برنده شده و بایدن این پیروزی را  دزدیده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر