کد خبر: 96210
A

رسانه اسرائیلی: هدف از ترور محسن فخری‌زاده ضربه زدن به توافق هسته‌ای است

یک رسانه عبری‌زبان در رژیم صهیونیستی ضمن پذیرش تلویحی دست داشتن اسرائیل و آمریکا در این ترور اعلام کرد آنچه که انجام می‌شود اقداماتی در وقت اضافه برای پیچیده‌تر کردن بازگشت به توافق هسته‌ای توسط دولت بایدن است.

رسانه اسرائیلی: هدف از ترور محسن فخری‌زاده ضربه زدن به توافق هسته‌ای است

به گزارش دیده بان ایران؛ یک رسانه عبری‌زبان در رژیم صهیونیستی ضمن پذیرش تلویحی دست داشتن اسرائیل و آمریکا در این ترور اعلام کرد آنچه که انجام می‌شود اقداماتی در وقت اضافه برای پیچیده‌تر کردن بازگشت به توافق هسته‌ای توسط دولت بایدن است.

 

پایگاه خبری عبری‌زبان واللا وابسته به روزنامه یدیعوت آحارانوت در گزارش مفصلی که امروز شنبه منتشر کرد به خوانندگانش خبر داد: ترور محسن فخری‌زاده در چارچوب تلاش‌های آمریکایی-اسرائیلی برای استفاده حداکثری از زمان باقیمانده پیش از ورود رئیس‌جمهور منتخب جو بایدن به کاخ سفید صورت گرفت.

 

دولت ترامپ می‌کوشد بیشترین ضربات ممکن را به برنامه دولت آینده آمریکا برای بازگشت به توافق هسته‌ای امضاشده در سال ۲۰۱۵ و از سرگیری مذاکرات وارد کند.

 

در ادامه این گزارش آمده است، با در نظر گرفتن احتمال دست داشتن اسرائیل در این ترور، این اقدام احتمالاً در چارچوب نگرانی از دوره بعد از ۲۰ ژانویه و کاهش حمایت دولت آمریکا از چنین اقداماتی توسط اسرائیل انجام گرفته است.

منبع: اعتماد انلاین

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر