کد خبر: 96429
A

آموس یادلین: ایران برای تلافی تا پایان دوره ترامپ صبر می کند/آیا با آمدن جو بایدن ایران پاسخ می دهد؟!

ژنرال آموس یادلین رئیس پیشین دستگاه اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که ایران برای گرفتن انتقام محسن فخری‌زاده، تا به پایان رسیدن دوره ترامپ صبر می کند چراکه می داند ترامپ پاسخ می دهد و نمی‌خواهد تلافی، باعث حمله آمریکا شود.

آموس یادلین: ایران برای تلافی تا پایان دوره ترامپ صبر می کند/آیا با آمدن جو بایدن ایران پاسخ می دهد؟!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ رئیس پیشین دستگاه اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که جمهوری اسلامی ایران ممکن است پاسخ به ترور دانشمند برجسته ایرانی را به اواخر دوره ترامپ موکول کند.

آموس یادلین، رئیس پیشین دستگاه اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی روز یکشنبه مدعی شد که ایران برای گرفتن انتقام شهید فخری زاده  ممکن است تا به پایان رسیدن دوره ترامپ صبر کند.

یادلین که اکنون رئیس دانشکده مطالعات امنیت داخلی اسرائیل محسوب می‌شود گفت: در زمان ترور قاسم سلیمانی، آمریکا مسئولیت حمله را برعهده گرفت و تهران نیز با پرتاب چندین موشک به پایگاه آمریکایی در عراق پاسخ داد. حال کسی مسئولیت قبول نکرده است و ایران ممکن است تلافی این کار را تا روزهای آخر ترامپ عقب بیاندازد چراکه نمی‌خواهد تلافی، باعث حمله آمریکا شود.

وی مدعی شد که مسئولیت قبول نکردن اسرائیل باعث می‌شود که ایران لزومی به پاسخ دادن سریع نداشته باشد.

به گزارش دیده بان ایران؛ بنابر تحلیل مقامات صهیونیستی آنها به دلیل ضعف های جو بایدن در حوزه های مختلف این احتمال را می دهند که ایران در دوره جو بایدن به اسرائیل حمله کنند

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر