کد خبر: 98578
A

مجلس نمایندگان آمریکا طرح دونالد ترامپ برای افزایش کمک مالی تا ۲ هزار دلار برای هر فرد را تصویب کرد

مجلس نمایندگان آمریکا، روز دوشنبه ۸ دی با ۲۷۵ رای موافق در برابر ۱۳۴ رای مخالف به خواسته دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده، برای افزایش کمک مالی به آمریکایی‌ها که درگیر پیامدهای اقتصادی بیماری کووید-۱۹ هستند، پاسخ مثبت داد. ترامپ هفته گذشته تهدید کرده بود که اگر کنگره میزان کمک مالی به مردم آمریکا را از ۶۰۰ دلار به ۲ هزار دلار افزایش ندهد، لایحه بودجه و کمک مالی برای مقابله با پیامدهای کرونا را امضا نخواهد کرد. مجلس نمایندگان که با فشارهای روزافزون ترامپ روبروست ناچار شد لایحه کمک مالی به مردم امریکا را تصویب کند؛ چشم امید نمایندگان کنگره به حضور بایدن در ریاست جمهوری و ارائه طرحی برای کاهش کمک مالی به مردم این کشور است

مجلس نمایندگان آمریکا طرح دونالد ترامپ  برای افزایش کمک مالی تا ۲ هزار دلار برای هر فرد را تصویب کرد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مجلس نمایندگان آمریکا، روز دوشنبه ۸ دی با ۲۷۵ رای موافق در برابر ۱۳۴ رای مخالف به خواسته دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده، برای افزایش کمک مالی به آمریکایی‌ها که درگیر پیامدهای اقتصادی بیماری کووید-۱۹ هستند، پاسخ مثبت داد.

ترامپ هفته گذشته تهدید کرده بود که اگر کنگره میزان کمک مالی به مردم آمریکا را از ۶۰۰ دلار به ۲ هزار دلار افزایش ندهد، لایحه بودجه و کمک مالی برای مقابله با پیامدهای کرونا را امضا نخواهد کرد.

مجلس نمایندگان که با فشارهای روزافزون ترامپ روبروست ناچار شد  لایحه کمک مالی به مردم امریکا را تصویب کند؛ چشم امید نمایندگان کنگره به حضور بایدن در ریاست جمهوری و ارائه طرحی برای کاهش کمک مالی به مردم این کشور است  

او اما روز یکشنبه در حالی که بخش‌هایی از دولت فدرال در آستانه تعطیلی بود، این لایحه را امضا کرد.

در مجموع ۱۳۰ نفر از جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان، دو نماینده مستقل و دو دمکرات با افزایش میزان کمک مالی مخالفت کردند که در نهایت نتوانستند مانع تصویب آن بشوند.

به این ترتیب مصوبه مجلس نمایندگان راهی مجلس سنا خواهد شد، نهادی که اکثریت آن در اختیار جمهوری‌خواهان و مشخص نیست پاسخ آن چه خواهد بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر