کد خبر: 98664
A

سفر مرموز «پنس» پس از جلسه انتخاب رئیس جمهور آمریکا در ۶ ژانویه

۶ ژانویه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تمام می شود. در این روز حساس نمایندگان سنا رئیس جمهور آمریکا را انتخاب می کنند. پس از جلسه ۶ ژانویه است که رئیس جمهور منتخب آمریکا به صورت قانونی برگزیده می شود. سفر مایک پنس (معاون اول رییس‌جمهور آمریکا) بلافاصله پس از برگزاری جلسه کنگره در ۶ ژانویه که برای معرفی رسمی رییس‌جمهور جدید آمریکا به ریاست پنس تشکیل می‌شود، از دید برخی تحلیلگران و رسانه‌های آمریکایی، مرموز ارزیابی شده است.

سفر مرموز «پنس» پس از جلسه انتخاب رئیس جمهور آمریکا در ۶ ژانویه

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سفر مایک پنس (معاون اول رییس‌جمهور آمریکا) بلافاصله پس از برگزاری جلسه کنگره در ۶ ژانویه که برای معرفی رسمی رییس‌جمهور جدید آمریکا به ریاست پنس تشکیل می‌شود، از دید برخی تحلیلگران و رسانه‌های آمریکایی، مرموز ارزیابی شده است.

شبکه NBCNEWS آمریکا خبر داد که روز ۶ ژانویه و پس از شمارش الکترال‌ها و معرفی رئیس‌جمهور، مایک پنس، (معاون رییس‌جمهور و رییس سنا) قرار است بلافاصله پس از خروج از کنگره، راهی فرودگاه شده و ایالات متحده را ترک و سفر خود به سه کشور اسرائیل، بحرین و لهستان را آغاز  کند. سفری که برای برخی از تحلیل‌گران آمریکایی مرموز به نظر می‌رسد.

یک رسانه نزدیک به جمهوری‌خواهان در این باره نوشت: معلوم نیست چرا معاون رئیس‌جمهور در این زمان تصمیم به سفر گرفته است؟ آیا این نشانه ای از چگونگی اقدام وی در جریان دادرسی در واشنگتن در مورد انتخابات 2020 است؟ اگر او نامزدی جو بایدن را در جلسه کنگره در ششم ژانویه که به ریاست وی برگزار می‌شود تأیید کند، به عنوان بزرگترین خائن تاریخ شناخته خواهد شد! اما در صورتی که الکترال‌های‌ تقلبی را دور بریزد به عنوان یکی از شجاع‌ترین افراد تاریخ آمریکا معرفی خواهد شد.

در همین حال، سیدنی پاول از وکلای حامی دونالد ترامپ در توییتی نوشت: چین و ایران از طریق تقلب در انتخابات، خرید، سیاه نمایی، تهدید و سرقت از ایالات متحده را انجام داده‌اند. ما مردم نمی‌توانیم یک انتخابات تقلبی را بپذیریم. یا ما مانند ونزوئلا می‌شویم و دیگر هرگز انتخابات معتبری برگزار نخواهد شد. صدها هزار رأی جعلی بایدن با کامیون حمل شد.»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر