کد خبر: 98781
A

نیویورک تایمز مدعی شد: ایران سطح آماده‌باش پدافند هوایی و نیروهای نظامی را افزایش داده است

نیویورک تایمز به نقل از تحلیلگران اطلاعات و امنیت آمریکا گزارش داد که ایران سطح آماده‌باش پدافندهای هوایی، نیروهای دریایی و سایر واحدهای امنیتی خود را افزایش داده است.

نیویورک تایمز مدعی شد: ایران سطح آماده‌باش پدافند هوایی و نیروهای نظامی  را افزایش داده است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ نیویورک تایمز به نقل از تحلیلگران اطلاعات و امنیت آمریکا گزارش داد« ایران سطح آماده‌باش پدافندهای هوایی، نیروهای دریایی و سایر واحدهای امنیتی خود را افزایش داده است.

بر اساس این گزارش، اگرچه مشاوران دونالد ترامپ ماه گذشته او را از انجام حمله پیشگیرانه علیه ایران و نیروهای نیابتی‌اش در عراق منصرف کرده بودند، مقامات پنتاگون می‌گویند نمی‌دانند در صورت صدور چنین دستوری آیا ایران و نیروهای نیابتی‌اش در حال آماده کردن خود برای حمله متقابل هستند یا نه.»

به گزارش دیده بان ایران؛ مقامات جمهوری اسلامی ایران ادعای مقامات آمریکایی را تایید یا رد نکرده اند. هر چند شماری از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آمادگی ایران برای انتقام سخت پس از کنار رفتن دونالد ترامپ خبر داده اند.

در همین حال خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از یک مقام نظامی ارشد آمریکا گزارش داد ایالات متحده در پاسخ به برنامه احتمالی ایران برای حمله به اهداف متحد این کشور روز چهارشنبه ۱۰ دی‌ماه دو بمب‌افکن‌ بی‌-۵۲ را برای دومین‌بار در یک ماه و با هدف «نمایش قدرت» در زمینه بازدارندگی در آسمان خلیج فارس به پرواز در آورده است.

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر