کد خبر: 98921
A

سر خوک سوغات هواداران ترامپ برای رئیس مجلس نمایندگان آمریکا +عکس

شعار نویسی بر روی دیوار خانه رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، به سوژه شبکه‌ های اجتماعی و رسانه‌ های این کشور تبدیل شد. شب گذشته برخی از هواداران خشمگین دونالد ترامپ به سمت خانه نانسی پلوسی یورش بردند و ضمن آسیب رساندن به منزل او، برایش یک سر خوک نیز به یادگار گذاشتند تا تهدیدی جدی به پلوسی مخابره کنند. نانسی پلوسی و بخش اعظمی از دموکرات ها از مخالفان جدی افزایش کمک مالی کرونا به مردم آمریکا و طرح دادن وام به کسب و کارهای کوچک برای احیای اقتصادی هستند.

سر خوک سوغات هواداران ترامپ برای رئیس مجلس نمایندگان آمریکا +عکس

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ شعار نویسی بر روی دیوار خانه رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، به سوژه شبکه‌ های اجتماعی و رسانه‌ های این کشور تبدیل شد.

شب گذشته برخی از هواداران خشمگین دونالد ترامپ به سمت خانه نانسی پلوسی یورش بردند و ضمن آسیب رساندن به منزل او، برایش یک سر خوک نیز به یادگار گذاشتند تا تهدیدی جدی به پلوسی مخابره کنند.

بر این اساس، بر روی دیوار‌های خانه «نانسی پلوسی»، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در سانفرانسیسکو شعارها و نقاشی ‌هایی کشیده شده و خون خوک بر روی زمین ریخته شده است. سر خوک نیز در همان جا گذاشته شده است.البته این دیوار حالا پوشانده شده است. 

pelosigraffiti

بر اساس این گزارش، این خرابکاری در بحبوحه گفت و گو‌ها در مورد طرح احیای اقتصادی آمریکا صورت گرفته است.

دموکرات ‌ها می‌ خواهند کمک به خانواده ‌های آمریکایی را به دو هزار دلار برسانند. این درخواست از سوی جمهوری خواهان رد شده است. آنها می‌ خواهند همین رقم کنونی 600 دلاری حفظ شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر