کد خبر: 99040
A

‌‌حمایت مایک پنس از اعتراض جمهوری ‌خواهان در کنگره به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری

روزنامه هیل نوشت؛ رئیس دفتر مایک پنس در بیانیه‌ای گفت، معاون رئیس جمهوری از تلاش برخی قانونگذاران که به نتیجه انتخابات در ۶ ژانویه در مجلس سنا اعتراض دارند، حمایت خواهد کرد.

‌‌حمایت مایک پنس از اعتراض جمهوری ‌خواهان در کنگره به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ روزنامه هیل نوشت؛ رئیس دفتر مایک پنس در بیانیه‌ای گفت، معاون رئیس جمهوری از تلاش برخی قانونگذاران که به نتیجه انتخابات در ۶ ژانویه در مجلس سنا اعتراض دارند، حمایت خواهد کرد.

 مارک شورت گفت: «معاون رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا معتقد است که میلیون‌ها آمریکایی درباره تقلب و بی‌نظمی که در انتخابات گذشته اتفاق افتاد معترض هستند».

او همچنین خاطرنشان کرد که پنس از تلاش اعضای مجلس نمایندگان و سنا برای استفاده از قدرتی که قانون برای ابراز اعتراض و ارائه شواهد در اختیار آنها گذاشته، حمایت می‌کند».

اظهارات اخیر مایک پنس به عنوان صریح‌ترین موضع‌گیری او در قبال اقدامات جمهوری‌خواهان پس از انتخابات ریاست جمهوری و رقابت جنجالی بین پرزیدنت ترامپ و بایدن و اعتراض آنها به نتایج آن به شمار می‌رود.

پیشتر گروهی از سناتورهای جمهوریخواه در آمریکا اعلام کرده‌اند که تایید پیروزی جو بایدن در انتخابات سوم نوامبر را به چالش خواهند کشید.

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر