کد خبر: 123784
A

گفت و گو با مردم درباره وضعیت اقتصادی/ بازاریان در گزارش "نوبت مردم " درباره گرانی ها چه می گویند؟ چرا خبری از کاسبی نیست!

طی روزهای گذشته دولتمردان سخن از رونق اقتصادی کنترل "تورم" گفتند، در روزهایی که بحث بر سر «بودجه» افزایش قیمت بنزین، حذف ارز ترجیحی و ...در راهروهای بهارستان و رسانه ها جریان دارد. گزارشگر دید ه بان ایران این بار برای بررسی صحت ادعای مسئولان اقتصادی کشور با "مردم" گفت و گو کرده تا نظر آنها را درباره کنترل تورم و رونق اقتصادی بداند،

گفت و گو با مردم درباره وضعیت اقتصادی/ بازاریان در گزارش "نوبت مردم " درباره گرانی ها چه می گویند؟ چرا خبری از کاسبی نیست!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  طی روزهای گذشته دولتمردان سخن از رونق اقتصادی   کنترل  "تورم"  گفتند،  در روزهایی که بحث بر سر «بودجه» افزایش قیمت بنزین، حذف ارز ترجیحی و ...در راهروهای بهارستان و رسانه ها جریان دارد.

مهرداد آلادین گزارشگر دیدبان ایران این بار برای بررسی صحت ادعای مسئولان اقتصادی کشور با "مردم" گفت و گو کرده تا نظر آنها را درباره کنترل تورم و رونق اقتصادی بداند، اهالی بازار تهران علت اصلی رکود بازار را افزایش نرخ ارز، عدم تصمیم گیری مشخص درباره واردات و صادرات، گرانی ها، کاهش توان اقتصادی خانوارهای تهرانی را عامل اصلی کسادی بازار می دانند

 

 

volumeVideo: 32.63M | durationVideo: 00:05:46
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر