کد خبر: 121147
A

هفته بسیج بیش از ۴۷۰ برنامه در پاکدشت اجرا می‌شود

فرمانده سپاه پاسداران سید الشهدا پاکدشت گفت: همزمان با چهل و سومین سالگرد هفته بسیج ۴۳۰ برنامه محلی و بیش از ۴۳ برنامه شهری در حوزه های فرهنگی، ورزشی و پزشکی در سطح شهرستان اجرا می‌شود

هفته بسیج بیش از ۴۷۰ برنامه در پاکدشت اجرا می‌شود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سرهنگ پاسدار رضا امجدی در جمع خبرنگاران گفت: با گذشت ۴۳ سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی بر همگان ثابت شده که وجود بسیج در ماندگاری انقلاب، پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی موثر بوده و بسیج با تمام توان در تمامی عرصه های اسلامی حضور داشته است.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی در گام دوم انقلاب در تمامی بدنه کشور ورود داشته، افزود: در تمامی اقشار ساختار و سازمان و تشکیلاتی تحت عنوان بسیج با روحیه و تفکر بسیجی در تمامی عرصه ها، با عمل به موقع و به هنگام اقدامات موثری در راستای بیانات و منویات رهبری داشته است.

فرمانده سپاه پاکدشت تصریح کرد: در عرصه سازندگی و محرومیت زدایی از ابتدای شیوع کرونا و فراگیر شدن این ویروس منحوس تهیه ماسک و محلول و ضدعفونی کردن معابر و همچنین کمکهای مؤمنانه و همدلی در دستور کار سپاه شهرستان قرار گرفت.

 

امجدی با اشاره به اجرای هشت مرحله کمک مومنانه در سطح شهرستان افزود: بیش از ۱۲۶ هزار بسته معیشتی با ارزش بیش از ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به صورت متمرکز و غیر متمرکز توسط سپاه، خیرین  هیئت ها و مجموعه های مردمی بین محرومین و آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع شده است.

 

وی ادامه داد: مهم‌ترین هدف بسیج از این اقدامات ترویج نهضت مواسات وکمک‌ به نیازمندان بود که نتیجه اش این بود که آنچه به صورت غیرمتمرکز و مردمی تهیه و توزیع شد بیش از دو برابر کمک‌های متمرکز بوده است.

 

فرمانده سپاه پاکدشت در تشریح کمک‌های مؤمنانه اضافه کرد: در راستای کمک‌های نیازمندان و محرومیت زدایی قریب به ۳۲ منزل از خانه های نیازمندان بازسازی، بالغ بر ۸۵ میلیون تومان دارو برای خانوادهای نیازمند و همچنین ۲۱۷ میلیون تومان کمک‌های به خانواده‌ای نیازمندان صورت گرفته است.

 

وی با اشاره به اقدامات جهادی سلامت و پزشکی افزود: در راستای ارائه خدمات در قالب اردوهای جهادی سلامت طی ۱۲ مرحله تیم‌های پزشکی عمومی و متخصص در سطح شهرستان بویژه در مناطق محروم خدمات خود را ارائه کردند.

وی تصریح کرد: طی ۳ مرحله بیش از ۶۰ سری جهیزیه تهیه و بین زوجین نیازمند توزیع گردید.

 

امجدی به حمایت از مشاغل خانگی اشاره کرد و افزود: به منظور ایجاد و حمایت از مشاغل خانگی وام های اقتصادی و اشتغالزایی ۴درصد برای حمایت از ۷۰ مورد از مشاغل خانگی شناسایی و توسط کمیته و بانک‌های عامل پرداخت گردید.

 

وی افزود: در عرصه اجتماعی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی اعزام مشاوران جهادی و مقابله با پدیده بدحجابی و هنجارشکنی های اجتماعی و فضای مجازی، بسیج با تشکیل کارگروه‌های مختلف اقدام به پیگیری و پیشگیری کرده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر