کد خبر: 12210
A
یادداشت اختصاصی

فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران در مجلس: مسئولان شهری در باره حادثه پلاسکو به مجلس گزارش بدهند / با متخلفین احتمالی این حادثه برخورد شود

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران، فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران در مجلس دهم در یادداشتی اختصاصی که در اختیار پایگاه خبری دیده بان ایران قرار داده است حادثه ناگوار پلاسکو را به مردم تسلیت گفت.

فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران در مجلس:  مسئولان شهری  در باره حادثه پلاسکو به مجلس گزارش بدهند / با متخلفین احتمالی این حادثه  برخورد شود

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران، فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران در مجلس دهم در یادداشتی اختصاصی که در اختیار  پایگاه خبری دیده بان ایران قرار داده است  حادثه ناگوار پلاسکو را به مردم تسلیت گفت.

امیدوارم حادثه تلخ  و سخت آتش سوزی ساختمان پلاسکو با فداکاری فرزندان رشید و فداکار آتش نشان ایران زمین به فاجعه ای ملی تبدیل نشود. 

اینجانب ضمن ابراز تاسف و تاثر عمیق از حادثه پیش آمده با ابراز همدردی با هموطنان و حادثه دیدگان این واقعه لازم میدانم از زحمات فرزندان رشید و جان برکف آتش نشان و همه نیروهای امداد و نجات که برای مهار این حادثه به منطقه اعزام شدند تشکر کنم.

از وزارت کشوروشخص وزیر کشور و شهردار تهران و سازمان اتش نشانی  و همه مسئولین ذی ربط می‌خواهم نسبت به رسیدگی مصدومین و حادثه دیدگان به ویژه جاماندگان احتمالی در زیر آوار اقدام عاجل به عمل بیاورند و در اقدام فوری دیگر نیز لازم است  با بررسی کارشناسی نسبت به علل بروز حادثه دستور رسیدگی صادر شده و گزارش ان را به مجلس و محضر مردم شریف حوزه انتخابیه ام استان تهران رسانده و در صورت سهل انگاری در مسائل ایمنی ضمن رفع نواقص و موانع با متخلفین احتمالی نیز برخورد شود تا در آینده و موارد مشابه شاهد چنین حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

این حادثه غم انگیز زنگ خطری است برای همه  بویژه مسئولین و متولیان ایمنی شهری و شهردار تهران نسبت به اینکه مسائل ایمنی را جدی گرفته و نظارت در این بخش مهم را سرلوحه و در دستور کار قرار دهند و یقینا مجلس شورای اسلامی بویژه کمیسیون عمران در این موضوع ورود خواهد کرد و در خصوص چرایی این فاجعه که موجب جریحه دار شدن و داغدار شدن هموطنان شده است دست به تحقیق و تفحص خواهدزد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر