کد خبر: 123644
A

گام های بلند توسعه و تقویت توان امدادی هلال احمر با حضور دکتر کولیوند

امروز اهمیت امداد رسانی با کیفیت حتی از حوزه های اجتماعی هم فراتر رفته است و بدلیل نقش موتور محرکه ای که بر حل بحران های غیر مترقبه یک کشور دارد حتی اهمیت امنیتی و ساختاری نیزپیدا کرده است.

گام های بلند توسعه و تقویت توان امدادی هلال احمر با حضور دکتر کولیوند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ امروز اگر از میان مفاهیم پیچیده و متعدد توسعه و به طور تخصصی تر در هلال احمر  به رایج ترین و ساده ترین مفهوم آن  رسیدن از مرحله ساده و ابتدایی به مرحله پیچیده و با کیفیت و همچنین حرکت به سمت بهتر شدن توجه کنیم رکن اصلی توسعه از میان بخش های مختلف و متعدد آن؛توسعه امداد رسانی در هلال احمر  است که به دو دلیل از اهمیت بسیار بالاتری نسبت به سایر بخش های توسعه در جمعیت هلال احمربرخوردار است .

دلیل اول ملموس بودن و قابل درک بودن آن برای شهروندان آسیب دیده کشورمان در مواقع اضطراری و بحران است که آثار توسعه امداد رسانی به بهترین شکل ممکن را براحتی حس میکنند. . دلیل دوم هم قابلیت اندازه گیری و مقایسه این بخش از توسعه در جمعیت هلال احمر با سایر نهادها در مواقع بحران و حادثه است .

توسعه بخش امداد رسانی جمعیت هلال احمر با توجه به عملکرد قابل توجه دکتر کولیوند در زمان مدیریت بر سازمان امداد و نجات قطعی است.

امروز اهمیت امداد رسانی با کیفیت  حتی از حوزه های اجتماعی هم فراتر رفته است و بدلیل نقش موتور محرکه ای که بر حل بحران های غیر مترقبه  یک کشور دارد حتی اهمیت امنیتی و ساختاری نیزپیدا کرده است.

نگاهی به وضعیت توان امدادی جمعیت هلال احمر در زمان مدیریت دکتر کولیوند بر سازمان امداد و نجات  نشان می دهد که جهش گسترده ای چه از لحاظ لجستیکی و چه از نظر تکنیکی و علمی در آن مقطع ایجاد شده است.

 

پس معرفی دکتر کولیوند به عنوان سکان دار بزرگترین نهاد مردمی و امدادی کشور از سوی رییس جمهور خودکفایی و تقویت بنیه امدادی جمعیت هلال احمر از طریق ظرفیت سازی های گسترده در دستورکار  قرار گرفته است و نگاهی کوتاه و آماری به عملکرد دو ماهه رئیس جمعیت هلال احمر  نشان می دهد وی و همکارانشان در جمعیت هلال احمر بخوبی توانسته اند به این حوزه بسیار مهم و استراتژی بپردازند.

 

جمعیت هلال احمر به عنوان اصلی ترین نهاد امداد رسانی کشور  شناخته می شود و در حوزه کمک به مردم آسیب دیده  به عنوان پیشانی کار امداد رسانی در نظر گرفته می شود .

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر